Můj účet

Zesilovač Mosconi Gladen A-Class

2kanálový, 2 x 100 na 4 Ω / 2 x 170 W RMS na 2 Ω, třída AB, nejvyšší model
Více o produktu
Prodej skončil
Vyberte si, prosím, podobné zboží ze stejné kategorie
2kanálové
Zesilovač Mosconi Gladen A-Class
Prodej skončil

Zesilovač Mosconi Gladen A-Class

Referenční a nejdražší zesilovač Mosconi Gladen všech dob! Jedná se o konstrukci DUAL MONO, což vám zaručí při správném nastavení a rozmístění měničů v autě maximální kvalitu a reálnost zvuku. Speciální obvody dynamické třídy A kombinují nejlepší zvuk a vynikající akustický výkon. Možnost přepnout na "Direct Drive" k dosažení nejkratší cesty signálu.

Klíčové vlastnosti zesilovače Mosconi Gladen A-Class

  • Velmi speciální obvody Dynamic třídy A kombinují nejlepší energetickou účinnost s vynikajícím akustickým výkonem.
  • Kompletní doplňková řešení a výkonová zařízení BJT pro dosažení výjimečného zvukového zážitku.
  • Technologie Dual Mono a SMD.
  • Aktivní chlazení v těle zesilovače.
  • Hodnocení Absolute Spitzenklasse v německém odborném časopise.
  • Nulová negativní zpětná vazba, aby se zabránilo jakémukoli druhu intermodulačního zkreslení.
  • Možnost přímého pohonu k dosažení nejkratší cesty signálu.
  • Proprietární obvody technologie A-Class on Demand zajišťují vždy nejlepší pracovní bod výstupního tranzistoru, který odpovídá skutečným potřebám třídy A.
  • Řízené obvody zabraňují ostré saturaci výstupních stupňů, když je signál blízko úrovně napájecí lišty.
  • Poslech vždy příjemný a neunavující, a to ani při vysokých úrovních výkonu!
  • Vyrobeno ručně v Itálii.
Katalogové čísloA-CLASS
ZnačkaMosconi Gladen
OdkazyOficiální webová prezentace
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na:
- Monobloky
- 2kanálové
- 3kanálové
- 4kanálové
- 5kanálové
- 6kanálové
- více kanálové

Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory.

Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery.

2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě.

3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer.

4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer.

6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji.

Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED".
2
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. AB
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 2 x 100 W
RMS výkon na 2 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 2 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 2 x 170 W
Odstup signál/šumOdstup signálu od šumu znamená, že výstupní signál pokaždé obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadřuje, jak velký je podíl tohoto šumu ve srovnání s užitečným signálem. Udává se tzv. hodnota A, která nebere tolik v úvahu hluboké a velmi vysoké frekvence. To odpovídá charakteristice lidského sluchu, který na hluboké frekvence není tak citlivý, zejména pod 1 kHz. Čím vyšší hodnota, tím je na tom zesilovač lépe. 100 dB
Vstupní citlivostAby mohl zesilovač plnit správně svoji funkci, vyžaduje vstupní signál určité urovně, který je u autorádií různý. Měří se ve "Voltech" (např. 2 V, 4 V atd.) Čím vyšší hodnota na výstupu předzesilovače, neboli autorádia, tím jsou kladeny menší nároky na výkon zesilovače. Zesilovač ale musí právě tuto vstupní citlivost umožňovat a z toho důvodu se uvádí tato hodnota i u zesilovače. 0,2 - 5 V
Bass boostBass boost resp. zvýraznění basů. Touto funkcí lze zvýraznit samotné basy, při vysokém levelu bass boostu můžou reproduktory potažmo subwoofer už hodně zkreslovat a zvuk pak bude spíše horší než lepší. Doporučujeme tedy funkci "bass boost" používat s rozumem. Při maximálním využití bass boostu hrozí poškození reproduktorů potažmo subwooferu. Ne
Phase shiftFázový posun (Phase shift) je lineární elektronický oscilátor, který produkuje sinusový výstup. Skládá se z invertující části zesilovače jako je tranzistor. Zpětná vazba síť "posune" fázi na výstupu zesilovače o 180 stupňů na oscilační kmitočet a dá pozitivní zpětnou vazbu. Filtr Phase shift vytváří fázový posun, který se zvyšuje s rostoucí frekvencí.

To se obvykle používá, když je dílčí montáž subwooferu s magnetem ven, nebo když dva zesilovače jsou externě propojeny. Phase Shift se také používá při aktivním zapojení reproduktorů, kde se nastavuje časový posun reproduktorů. Jde o to, aby subwoofer nehrál basy opožděně a z toho důvodu lepší zesilovače tuto možnost obrácení fáze nabízejí.
Ne
SubsonicSubsonický filtr je v podstatě horní propust pro velmi nízké frekvence, obvykle 45 Hz nebo nižší. Cokoliv pod tímto nastavením je oslabené. Jde o to, aby subwoofer nechodil pod nastavení subsonického filtru a nepřetěžoval se hodně nízkými frekvencemi. Užitečná funkce, při správném nastavení nedochází k přetěžování subwooferu. Ne
Rozsah palubního napětíSchopnost zesilovače pracovat při udaném napětí. S klesajícím napětím klesá i výkon zesilovače. Ideální napětí v autě se pohybuje v rozmezí 13.8 až 14.4 V. 10 - 16 V
Vysokoúrovňové vstupyVysokoúrovňový vstup na zesilovači umožňuje zapojení přímo na stávající reproduktory v autě bez dokupování externího high/low adaptéru. Důležitá výbava v případě instalace zesilovače na originální autorádio. Ne
Automatické zapínání a vypínáníTato funkce Vám umožní automatické sepnutí zesilovače. Ne
Dutinkové vstupní terminályDutinkové terminály umožnují lepší kontakt kabeláže k zesilovači. Jedná se také o bezpečnější formu terminálů. Pokud dotahujete dutinkové terminály, doporučujeme je po 1 dnu opět přetáhnout, jelikož připojený kabel se postupně stlačuje. Ano
Dálkové ovládání součástí baleníNěkteré modely zesilovačů mají v balení i kabelové dálkové ovladače, které se na jedné straně zapojují do zesilovače a na straně druhé máte potenciometr, který si můžete libovolně umístit do kabiny. Obvyklé místo, kam se dálkový ovladač umísťuje, je prostor pod volantem. Výhodou je regulace výkonu, potažmo hlasitosti, v závislosti na podmínkách jízdy a rozpoložení posádky v autě. Ne
Vstup pro kabelové dálkové ovládáníV případě, že zesilovač má vstup na dálkový ovladač. Ne
Hodnota pojistek na zesilovačiZ hodnoty pojistek na zesilovači si můžete udělat pravdivý obrázek o reálném výkonu zesilovače. 1 x 80 A
Rozměry zesilovače450 x 50 x 250 mm
Hmotnost5,3 kg
OstatníDual Mono, aktivní chlazení
Český návod - Mosconi Gladen A_Class
Stáhnout

Komentáře k produktu

Hodnocení

Celkové hodnocení
0 %
Nikdo zatím produkt nehodnotil
Ohodnoťte produkt:
Zeptejte se nás
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.