Mikrovláknová utěrka Auto Finesse Ultra Plush
Auto Finesse Ultra Plush je ultrajemná a zesílená mikrovláknová utěrka s gramáží 800 GSM a velikosti 40 x 40 cm. Je vynikající v případě aplikace vosků. Její velmi jemný povrch zajišťuje hladký pohyb na povrchu a minimalizuje riziko nejednotné aplikace nebo poškrábání. Ultra Plush se uplatní všude tam, kde je nutná velká jemnost a hutnost. Ideální například při aplikaci detaileru, tvrdých vosků nebo pro stírání past po korekci laku.
Hlavní vlastnosti
- Velikost: 40 x 40 cm.
- Gramáž: 800 GSM.
- Super na slešťování detaileru.
- Vhodná na utírání prachu v interiéru.
- Jemný okrajový šev.
Jak pečovat o mikrovláknovou utěrku
- Před prvním použitím doporučujeme utěrku vyprat.
- Doporučujeme utěrku vyprat po každém použití, zbytky vosků a sealantů poškozují mikrovlákna.
- Utěrku perte v pračce se speciálním pracím prostředkem na mikrovláknové utěrky.
- Utěrky perte vždy samostatně spolu s mikrovláknovými ručníky a aplikátory.
- Perte na 40 stupňů a nepoužívejte aviváže, ty poškozují a oslabují mikrovlákna utěrky.
- Nikdy nesušte utěrky a ručníky v sušičce a v prašném prostředí. Ideálně tedy sušte na věšáku v místnosti.
- Ručníky a utěrky skladujte suché a uzavřené v původním obalu.
- V našem článku "jak vybrat mikrovláknovou utěrku" se dozvíte více o typech, použití i údržbě mikrovláknových utěrek.
O značce
Značka Auto Finesse vznikla v roce 1999 pod názvem JB's Valeting Service. V roce 2005 došlo k přejmenování na Auto Finesse a následovalo dlouhé testování a pokusy. V roce 2011 došlo k představení první ucelené řady produktů, která obsahovala 7 základních detailingových přípravků. Díky rostoucímu zájmu o značku Auto Finesse došlo v roce 2013 k rozšíření působnosti i mimo Spojené království. Dnes lze produkty zakoupit prakticky po celém světě (včetně Thajska, Mexika nebo Austrálie). V roce 2019 došlo k dalšímu milníku značky v podobě založení Akademie pro milovníky detailingu. V současnosti je Auto Finesse pravděpodobně nejpopulárnější značkou na světě, a to nejen díky perfektní skladbě sortimentu s kvalitními produkty, ale i díky propracovanému marketingu a působivému designu.