Balíček odhlučnění Standard Light je určen pro všechny zákazníky, kteří požadují vůz velmi účinně odhlučnit, ovšem s přihlédnutím na nízkou hmotnost materiálů. Odhlučňujeme stejné oblasti jako u balíčku Standard, tedy kapotu, přední a zadní dveře, podlahu, kufr a přední i zadní podběhy. Používáme však odlišné materiály, které vynikají nízkou hmotností a to při zachování vysoké účinnosti. V první i druhé vrstvě odhlučnění aplikujeme odlehčené antivibrační a zvukově izolační materiály, které umožní o 30 procent nižší hmotnost a přitom pouze mírně nižší účinnost než u balíčku Standard. Ve srovnání s našimi nejúčinnějším balíčky Expert a Expert Plus se jedná o snížení hmotnosti až o 50 procent.
1. Odhlučnění předních a zadních dveří
Přes přední a zadní dveře proniká do interiéru vozu velké množství hluku a i proto je odhlučňujeme celkem ve 4 vrstvách. Nejdříve aplikujeme na vnější plech dveří prémiový antivibrační materiál Comfortmat Dark D2, který zamezí vibracím a pronikání hluku o nejnižších frekvencích. Jeho měrná hmotnost je pouhých 2,4 kg / m² a přitom akustický ztrátový činitel (MLF) je na vysoké hodnotě 0,35 jednotek. Následně aplikujeme jako druhou vrstvu zvukově i tepelně izolační materiál Comfortmat Vision, který kromě vysoké schopnosti protihlukové izolace 15 dB disponuje extrémně nízkou hmotností. Třetí vrstvou je taktéž antivibrační materiál Comfortmat Dark D2, který zamezí vibracím a rezonancím vnitřního plechu dveří a akusticky je uzavře. Poslední vrstvou odhlučnění je materiál Comfortmat Soft Wave 15 složený z polyuretanové paměťové pěny. Soft Wave je díky své tvarové flexibilitě a vysoké schopnosti pohltit hluk ideálním materiálem pro odhlučnění plastů interiéru. Aplikujeme jej tedy na plastové výplně dveří a tím dodatečně zamezíme pronikání hluku i nežádoucímu skřípání plastů. Odhlučnění dveří má za následek také výrazné zlepšení akusticky ozvučení a to zejména jeho basové složky.
Na všechny dveře použijeme následující tlumící materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D2 - antivibrační materiál, 2,3 mm - pro zamezení vibrací a zpevnění vnějšího plechu dveří.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision pro odhlučnění a tepelnou izolaci dveří.
- 3. vrstva - Comfortmat Dark D2 - antivibrační materiál - 2,3 mm - pro zamezení vibrací a rezonancí vnitřního plechu dveří.
- 4. vrstva - Comfortmat Dark D2 pro zpevnění plastové výplně dveří.
- 5. vrstva - Comfortmat Soft Wave - zvuk pohlcující materiál, 15 mm - pro odhlučnění plastových výplní a zamezení rezonancí.
2. Odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje zcela zásadní roli pro celkové odhlučnění vozu a je proto nezbytné se právě podlaze věnovat s maximální pečlivostí a volit velmi účinné materiály. Podlaha je extrémně náchylná nejen na hluk, ale vzhledem k velké ploše i na výrazné vibrace od odrážejícího se hluku vozovky, od motoru, převodovky, pneumatik i výfukového systému. Proto i u odlehčeného balíčku Standard Light odhlučňujeme podlahy vysoce účinnými materiály, které přesto disponují nízkou hmotností. První vrstvou je tradičně antivibrační materiál a u balíčku Standard Light volíme lehký antivibrační materiál Comfortmat Dark D3 o tloušťce 3 mm a s akustickým ztrátovým činitelem (MLF) o vysoké hodnotě 0,41 jednotek. Jako druhou vrstvu aplikujeme odlehčený membránový materiál Comfortmat Integra, který je schopen podlahu díky svému vícevrstvému složení s protihlukovou membránou velmi účinně odhlučnit a poskytnout zvukovou izolaci ve výši až 28 dB. Prostor pod zadními sedačkami odhlučňujeme taktéž dvěma vrstvami, konkrétně 2,3 mm silným antivibračním materiálem Comfortmat Dark D2 a ultralehkým zvukově izolačním materiálem Comfortmat Vision ve druhé vrstvě.Na podlahu použijeme následující materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D3 - antivibrační materiál, 3 mm - pro zamezení vibrací a hluku o nejnižších frekvencích na podlaze.
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D2 - antivibrační materiál, 2,3 mm - pro zamezení vibrací a hluku o nejnižších frekvencích v prostoru pod zadními sedačkami.
- 2. vrstva - Comfortmat Integra - zvukově izolační materiál, 6 mm - pro odhlučnění celé podlahy kromě prostoru pod zadními sedačkami.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision - zvukově izolační materiál, 6 mm - pro odhlučnění prostoru pod zadními sedačkami.
3. Odhlučnění zavazadlového prostoru včetně zadních podběhů
Zavazadlový prostor má pro celkové odhlučnění vysoký přínos a proto nesmí chybět ani v našem balíčku Premium. Zadní podběhy jsou spolu s podlahou oblastí s největšími vibracemi a hlukem a proto je nezbytné se jim věnovat maximálním možným způsobem. Jako první vrstvu volíme na dno kufru antivibrační materiál Comfortmat Dark D2 o tloušťce 2,3 mm, který zabrání vibracím karoserie i pronikání nízkofrekvenčního hluku. Na podběhy aplikujeme stejný materiál jako na podlahu, tedy Comfortmat Dark D3 o tloušťce 3 mm. Antivibrační materiál o této tloušťce s akustický ztrátovým činitelem 0,41 jednotek je z důvodu výrazně vyšších vibrací a zejména nízkofrekvenčnímu hluku prakticky nezbytný k tomu, abychom eliminovali výrazný hluk od pneumatik. Na blatníky pak používáme materiál ze série Dark, konkrétně Dark D2 o tloušťce 2,3 mm, který je pro tuto oblast dostačující. Jako druhou vrstvu používáme taktéž různé materiály. Na dno zavazadlového prostoru aplikujeme zvukově izolační materiál Comfortmat Vision se schopností zvukové izolace 15 dB. Na zadní podběhy, které jsou mnohem více zatížené hlukem než ostatní části zavazadlového prostoru, aplikujeme účinnější membránový materiál Comfortmat Integra o tloušťce 6 mm, který jsme aplikovali i na podlahu. Na blatníky pak aplikujeme stejný materiál jako na dveře a dno kufru, konkrétně Comfortmat Vision.Na celý zavazadlový prostor použijeme následující materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D2 - antivibrační materiál, 2,3 mm - pro zamezení vibrací blatníků.
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D2 - antivibrační materiál, 2,3 mm - pro zamezení vibrací dna zavazadlového prostoru.
- 1. vrstva - Comfortmat Dark D3 - antivibrační materiál, 3 mm - pro zamezení vibrací a hluku o nejnižších frekvencích zadních podběhů ze strany kufru.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision - zvukově izolační materiál, 6 mm - pro odhlučnění blatníků.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision - zvukově izolační materiál, 4 mm - pro odhlučnění dna zavazadlového prostoru.
- 2. vrstva - Comfortmat Integra - zvukově izolační materiál, 6 mm - pro odhlučnění zadních podběhů ze strany kufru.
3. Odhlučnění kapoty
Odhlučnění kapoty má pro celkové odhlučnění vozu spíše menší význam, přesto je velmi oblíbené a i z toho důvodu jsme jej zahrnuli i do našeho základního balíčku odhlučnění. V prvé fázi zpevníme kapotu antivibračním materiálem Comfortmat Dark D2 a zamezíme tak vibracím a rezonancím. Jelikož většina našich zákazníků si přeje zachovat originální kryt kapoty, jako druhou vrstvu aplikujeme zvukově i tepelně izolační materiál Comfortmat Vision právě na původní kryt motoru z vnitřní strany. Kapotu tedy odhlučníme při zachování původního vzhledu. V případě absence továrního krytu zvolíme jiný postup, na kterém se předem domluvíme.Na kapotu použijeme následující tlumící materiály:
- 1. vrstva - 2 ks Comfortmat Dark D2 pro zpevnění a zamezení vibrací kapoty.
- 2. vrstva - 1 ks Comfortmat Vision o rozměru 1000 x 700 mm pro odhlučnění kapoty.
5. Odhlučnění předních podběhů
U všech našich balíčků odhlučňujeme podlahu a samozřejmě i přední podběhy z vnitřní strany vozu tak důkladně a účinně, že již není potřebné odhlučnit přední podběhy i z vnější strany. Podlahu odhlučňujeme zpravidla až po palubní desku a věnujeme se s maximální pečlivostí každému volnému místu. Dostaneme se tak k většímu prostoru, než v případě odhlučnění z vnější strany, kde je prostor omezený. A jelikož volíme na odhlučnění podlahy antivibrační materiál o tloušťce 3 mm s velmi vysokou účinností a totéž platí o druhé vrstvě membránového materiálu s tloušťkou 6 mm, dle měření se ukázalo, že "zdvojená" aplikace již nepřináší podstatný efekt a hluk od pneumatik i létajících kamínků je dostatečně eliminován z vnitřní strany vozidla. Pouze u nejnovějších prémiových vozidel, kde často bývá umístěna v této části vozu nejrůznější kabeláž a jednotky, odlučňujeme přední podběhy i z vnější strany. Přesto pro maximální odhlučnění předních a zadních podběhů je možné objednat i dodatečnou službu odhlučnění podběhů z vnější strany. V obou případech volíme následující materiály:- 1. vrstva - Comfortmat Dark D3 pro snížení vibrací karoserie a hluku o nízkých frekvencích.
- 2. vrstva - Comfortmat Integra pro odhlučnění plastového podběhu nebo karoserie v případě absence plastového podběhu..
Kolik za balíček odhlučnění Standard Light zaplatíte?
Cena za materiál a práci v rámci zvýhodněného balíčku odhlučnění Standard začíná na částce 28 990 Kč vč. DPH. Cena odpovídá velikosti vozu typu Škoda Fabia, Kia Ceed nebo VW Polo. Jelikož pro stanovení ceny montáže je klíčový počet použitých materiálů, může se finální cena v případě většího či menšího vozidla změnit. V rámci našich balíčků automaticky získáváte slevu 10% na použité materiály. Objednat vozidlo na odhlučnění je možné e-mailem: montaze@ahifi.cz, nebo telefonicky na čísle 607 38 38 38. Odhlučnění vozidel provádíme v Brně a montáž zvládneme realizovat v rámci jednoho dne. Rádi vám za výhodných podmínek zapůjčíme po dobu montáže náhradní vozidlo VW Golf VII ve firemních barvách. Na již provedené instalace balíčku Standard Light se můžete podívat pod následujícími odkazy:- Audi TT RS - odhlučnění Standard Light, cena 29 723 Kč
- Honda Civic - odhlučnění Standard Light, cena 30 352 Kč
- Toyota Auris - odhlučnění Standard Light, cena 30 595 Kč
Proč odhlučnění právě od nás?
Odhlučněním se zabýváme od počátku roku 2013, kdy jsme jako první zavedli zvýhodněné balíčky odhlučnění. Od té doby jsme dokázali odhlučnit již přes 800 vozidel. Díky tomu jsme nasbírali velké množství zkušeností, které uplatňujeme při rozdělávání aut i správném zvolení a umístění tlumících materiálů. Podívejte se na již hotové realizace odhlučnění vozidel, které provádějí naši čtyři zkušení montážní technici přistupující ke každému autu s maximální péči a profesionalitou. Vozidla odhlučňujeme výhradně špičkovými materiály společnosti Comfortmat, která je světovým lídrem v oblasti odhlučnění vozidel a nabízí bezkonkurenční účinnost při odhlučnění vozu.- Máme za sebou 10 let zkušeností a přes 1000 odhlučněných vozidel.
- Používáme bezkonkurenční materiály Comfortmat, se kterými garantujeme nejúčinnější odhlučnění na trhu.
- Můžete si vybrat, zda je pro vás prioritou maximální možné odhlučnění, nebo hmotnost materiálů.
- V balíčcích používáme zvukově izolační materiály s protihlukovou membránou, které nemá v nabídce žádný jiný výrobce!
- V odlehčených "Light" balíčcích využíváme speciální odlehčený materiál, který nabízí bezkonkurenční poměr hmotnosti a schopnosti odhlučnění.
- Neděláme žádné kompromisy - nikdy nešetříme materiálem a volíme pro danou plochu vždy nejvhodnější řešení.
- Materiály Comfortmat vynikají i tepelnou izolací - v létě zajistí chladnější teploty v interiéru a v zimě naopak udrží teplo.
- Využíváme nezaměnitelné know-how společnosti Comfortmat a volíme postupy, které vedou k maximálnímu odhlučnění.
- Máme důkladně proškolené 4 techniky, kteří přistupují k vašemu autu s maximální pečlivostí a profesionalitou.
- Balíčky jsou orientační a lze vytvořit zcela individuální nabídku odhlučnění dle typu i velikosti vozu, účinnosti, ceny nebo hmotnosti.
- V případě nového vozu se nemusíte bát ztráty záruky, protože prodejci nemají pochybnosti o kvalitě naší práce.