Naše základní odhlučnění Standard zahrnuje odhlučnění všech důležitých oblastí vozidla a to se zaměřením nejen na vysokou účinnost materiálů Comfortmat, ale i na nižší cenu. Naším hlavním cílem však bylo vytvořit balíček, který by nebyl pouze o nízké ceně, ale aby dával smysl i z hlediska celkového odhlučnění vozu. Proto se již v základním odhlučnění Standard zaměřujeme na téměř kompletní vůz, konkrétně na kapotu, přední podběhy, přední a zadní dveře, zavazadlový prostor včetně zadních podběhů a podlahu. Pro odhlučnění v rámci tohoto balíčku používáme antivibrační a zvukově izolační materiály Comfortmat zejména z modelové řady Standard, díky kterým jsme schopni stlačit cenu na nižší úroveň, než v případě balíčku odhlučnění Premium. Na oblasti nejvíce zatížené hlukem i vibracemi však aplikujeme totožné membránové materiály jako u balíčku Premium. Díky tomu již náš základní balíček Standard umožňuje vysoce účinné odhlučnění, které v dané ceně nemá na dnešním trhu ekvivalent. Celková hmotnost použitých materiálů činí cca 54 až 58 Kg dle typu vozidla a pro zákazníky, kteří nechtějí příliš navyšovat hmotnost vozu, nabízíme i odlehčenou verzi v podobě balíčku Standard Light.
1. Odhlučnění předních a zadních dveří
Přes přední a zadní dveře proniká do interiéru vozu velké množství hluku a i proto je odhlučňujeme celkem ve 4 vrstvách. Nejdříve aplikujeme na vnější plech dveří antivibrační materiál Comfortmat Standard S2, který jej zpevní a díky akustickému ztrátovému činiteli o hodnotě 0,26 jednotek dostatečně zamezí vibracím této oblasti. Následně aplikujeme jako druhou vrstvu zvukově i tepelně izolační materiál Comfortmat Vision, který kromě vysoké schopnosti protihlukové izolace 15 dB disponuje extrémně nízkou hmotností. Třetí vrstvou je taktéž antivibrační materiál Comfortmat Standard S2, který zamezí vibracím vnitřního plechu dveří a akusticky je uzavře. Poslední vrstvou odhlučnění je materiál Comfortmat Ultrasoft 10 složený z polyuretanové paměťové pěny. Ultrasoft je díky své tvarové flexibilitě a vysoké schopnosti pohltit hluk ideálním materiálem pro odhlučnění plastů interiéru. Aplikujeme jej tedy na plastové výplně dveří a tím zamezíme pronikání hluku i nežádoucímu skřípání a rezonancím.
Na jedny dveře použijeme následující tlumící materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Standard S2 pro zamezení vibrací a zpevnění vnějšího plechu dveří.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision pro odhlučnění a tepelnou izolaci dveří.
- 3. vrstva - Comfortmat Standard S2 pro zamezení vibrací vnitřního plechu dveří.
- 4. vrstva - Comfortmat Ultrasoft 10 pro odhlučnění plastových výplní.
2. Odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje zcela zásadní roli pro celkové odhlučnění vozu a je proto nezbytné se právě podlaze věnovat s maximální pečlivostí a volit velmi účinné materiály. Podlaha je extrémně náchylná nejen na hluk, ale vzhledem k velké ploše i na výrazné vibrace od odrážejícího se hluku vozovky, od motoru, převodovky, pneumatik i výfukového systému. I podlahu odhlučňujeme v několika vrstvách. Tou první je tradičně antivibrační materiál a u balíčku Standard volíme Comfortmat G3 s akustickým ztrátovým činitelem (MLF) 0,39 jednotek a tloušťkou 3 mm. U podlahy je nezbytné volit antivibrační materiál s tloušťkou minimálně 3 mm a vyšším MLF, aby bylo možné pohltit silné vibrace a hluk této oblasti. Proto si dejte pozor na společnosti, které často pracují se základními materiály o tloušťce 2 mm, což je naprosto nedostačující. Jako druhou vrstvu aplikujeme materiál Comfortmat Blockshot z modelové řady Premium, který je schopen podlahu díky svému vícevrstvému složení s protihlukovou membránou velmi účinně odhlučnit a poskytnout zvukovou izolaci ve výši až 31 dB. Prostor pod zadními sedačkami odhlučňujeme taktéž dvěma vrstvami, konkrétně 2 mm silným antivibračním materiálem Comfortmat S2 a zvukově izolačním materiálem Comfortmat Vision ve druhé vrstvě. Tato kombinace je pro daný prostor dostatečná a umožní bezproblémovou zpětnou montáž.Na podlahu použijeme následující materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Gold G3 pro zamezení vibrací a hluku o nejnižších frekvencích na podlaze.
- 1. vrstva - Comfortmat S2 pro zamezení vibrací a hluku o nejnižších frekvencích v prostoru pod zadními sedačkami.
- 2. vrstva - Comfortmat Blockshot pro odhlučnění celé podlahy kromě prostoru pod zadními sedačkami.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision pro odhlučnění prostoru pod zadními sedačkami.
3. Odhlučnění zavazadlového prostoru včetně zadních podběhů
Zavazadlový prostor společně se zadními podběhy je velmi zatížený vibracemi i hlukem, proto nesmí chybět v našem balíčku Standard. Jako první vrstvu volíme antivibrační materiál Comfortmat Standard S2 o tloušťce 2 mm, který účinně zabrání vibracím karoserie. Comfortmat Standard S2 aplikujeme na celý zavazadlový prostor kromě zadních podběhů, kde použijeme účinnější Comfortmat Gold G3 o tloušťce 3 mm a MLF 0,39 jednotek. Takový antivibrační materiál již velmi účinně zamezí vibracím a hluku o nejnižších frekvencích. Na zadní podběhy ze strany kufru aplikujeme silnější a účinnější materiál z důvodu výrazně vyšších vibrací i hluku právě v této oblasti, který způsobují zejména pneumatiky. Pro odhlučnění zavazadlového prostoru v rámci balíčku Standard využíváme ultralehký zvukově izolační materiál Comfortmat Vision, který vyniká kromě vysoké schopnosti zvukové izolace až 15 dB i velmi nízkou hmotností. I ve druhé vrstvě však myslíme na zadní podběhy, které odhlučníme výrazně účinnějším membránovým materiálem Comfortmat Blockshot, který jsme použili i na odhlučnění podlahy.Na celý zavazadlový prostor použijeme následující tlumící materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Standard S2 pro zamezení vibrací a nízkofrekvenčního hluku dna zavazadlového prostoru a blatníků
- 1. vrstva - Comfortmat Gold G3 pro zamezení vibrací a nízkofrekvenčního hluku zadních podběhů ze strany kufru.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision pro odhlučnění zavazadlového prostoru kromě zadních podběhů.
- 2. vrstva - Comfortmat Blockshot pro odhlučnění zadních podběhů ze strany kufru.
4. Odhlučnění kapoty
Odhlučnění kapoty má pro celkové odhlučnění vozu spíše menší význam, přesto je důležité a i z toho důvodu jsme jej zahrnuli i do našeho balíčku odhlučnění. V prvé fázi zpevníme kapotu antivibračním materiálem Comfortmat Standard S2 a zamezíme tak vibracím a rezonancím. Jelikož většina našich zákazníků si přeje zachovat originální kryt kapoty, jako druhou vrstvu aplikujeme zvukově i tepelně izolační materiál Comfortmat Vision právě na původní kryt motoru z vnitřní strany. Kapotu tedy odhlučníme při zachování původního vzhledu. V případě absence továrního krytu zvolíme jiný postup, na kterém se předem domluvíme.Na kapotu použijeme následující tlumící materiály:
- 1. vrstva - Comfortmat Standard S2 pro zpevnění a zamezení vibrací kapoty.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision o rozměru 1000 x 700 mm pro odhlučnění kapoty.
5. Odhlučnění předních podběhů
U všech našich balíčků odhlučňujeme podlahu a samozřejmě i přední podběhy z vnitřní strany vozu tak důkladně a účinně, že již není potřebné odhlučnit přední podběhy i z vnější strany. Podlahu odhlučňujeme zpravidla až po palubní desku a věnujeme se s maximální pečlivostí každému volnému místu. Dostaneme se tak k většímu prostoru, než v případě odhlučnění z vnější strany, kde je prostor omezený. A jelikož volíme na odhlučnění podlahy antivibrační materiál o tloušťce 3 mm s velmi vysokou účinností a totéž platí o druhé vrstvě membránového materiálu s tloušťkou 7 mm, dle měření se ukázalo, že "zdvojená" aplikace již nepřináší podstatný efekt a hluk od pneumatik i létajících kamínků je dostatečně eliminován z vnitřní strany vozidla. Pouze u nejnovějších prémiových vozidel, kde často bývá umístěna v této části vozu nejrůznější kabeláž a jednotky, odlučňujeme přední podběhy i z vnější strany. Přesto pro maximální odhlučnění předních a zadních podběhů je možné objednat i dodatečnou službu odhlučnění podběhů z vnější strany. V obou případech volíme následující materiály:- 1. vrstva - Comfortmat Dark D4 pro snížení vibrací karoserie a hluku o nízkých frekvencích.
- 2. vrstva - Comfortmat Raptor pro odhlučnění plastového podběhu nebo karoserie v případě absence plastového podběhu..
Kolik za balíček odhlučnění Standard zaplatíte?
Cena za materiál a práci v rámci zvýhodněného balíčku odhlučnění Standard začíná na částce 26 990 Kč vč. DPH. Cena odpovídá velikosti vozu typu Škoda Fabia, Kia Ceed nebo VW Polo. Jelikož pro stanovení ceny montáže je klíčový počet použitých materiálů, může se finální cena v případě většího či menšího vozidla změnit. V rámci našich balíčků automaticky získáváte slevu 10% na použité materiály. Objednat vozidlo na odhlučnění je možné e-mailem: montaze@ahifi.cz, nebo telefonicky na čísle 607 38 38 38. Odhlučnění vozidel provádíme v Brně a montáž zvládneme realizovat v rámci jednoho dne. Rádi vám za výhodných podmínek zapůjčíme po dobu montáže náhradní vozidlo VW Golf VII ve firemních barvách. Na již provedené instalace balíčku Standard se můžete podívat pod následujícími odkazy:- Seat Leon - odhlučnění Standard, cena 27 345 Kč
- Škoda Superb - odhlučnění Standard, cena 28 943 Kč
Proč odhlučnění právě od nás?
Odhlučněním se zabýváme od počátku roku 2013, kdy jsme jako první zavedli zvýhodněné balíčky odhlučnění. Od té doby jsme dokázali odhlučnit již přes 800 vozidel. Díky tomu jsme nasbírali velké množství zkušeností, které uplatňujeme při rozdělávání aut i správném zvolení a umístění tlumících materiálů. Podívejte se na již hotové realizace odhlučnění vozidel, které provádějí naši čtyři zkušení montážní technici přistupující ke každému autu s maximální péči a profesionalitou. Vozidla odhlučňujeme výhradně špičkovými materiály společnosti Comfortmat, která je světovým lídrem v oblasti odhlučnění vozidel a nabízí bezkonkurenční účinnost při odhlučnění vozu.- Máme za sebou 10 let zkušeností a přes 1000 odhlučněných vozidel.
- Používáme bezkonkurenční materiály Comfortmat, se kterými garantujeme nejúčinnější odhlučnění na trhu.
- Můžete si vybrat, zda je pro vás prioritou maximální možné odhlučnění, nebo hmotnost materiálů.
- V balíčcích používáme zvukově izolační materiály s protihlukovou membránou, které nemá v nabídce žádný jiný výrobce!
- V odlehčených "Light" balíčcích využíváme speciální odlehčený materiál, který nabízí bezkonkurenční poměr hmotnosti a schopnosti odhlučnění.
- Neděláme žádné kompromisy - nikdy nešetříme materiálem a volíme pro danou plochu vždy nejvhodnější řešení.
- Materiály Comfortmat vynikají i tepelnou izolací - v létě zajistí chladnější teploty v interiéru a v zimě naopak udrží teplo.
- Využíváme nezaměnitelné know-how společnosti Comfortmat a volíme postupy, které vedou k maximálnímu odhlučnění.
- Máme důkladně proškolené 4 techniky, kteří přistupují k vašemu autu s maximální pečlivostí a profesionalitou.
- Balíčky jsou orientační a lze vytvořit zcela individuální nabídku odhlučnění dle typu i velikosti vozu, účinnosti, ceny nebo hmotnosti.
- V případě nového vozu se nemusíte bát ztráty záruky, protože prodejci nemají pochybnosti o kvalitě naší práce.