Bezpečnost na prvním místě
Nechceme riskovat naši, ani vaši bezpečnost. Z toho důvodu jsme přijali několik opatření, která minimalizují možnost přenosu koronaviru jak mezi našimi zaměstnanci, tak mezi zákazníky. Všichni naši zaměstnanci musí striktně dodržovat určitá pravidla, mezi které platí zejména nošení roušky i v zaměstnání po celou pracovní dobu. Všichni naši skladníci nosí v pracovní době také chemicky odolné nitrilové rukavice, které po pracovní době vždy vyhodí. Hlavní sklad každý večer pro jistotu dezinfikujeme. Apelujeme také na naše zaměstnance, aby po pracovní době byli doma, dodržovali zásady hygieny a stýkali se pouze s těmi nejbližšími. I díky těmto krokům jsme přesvědčeni, že děláme maximum pro váš bezpečný nákup.Montážní dílna v Brně
Naše montážní dílna zůstává v provozu a je tedy možné nechat si namontovat nové ozvučení, nebo odhlučnění vozidla i v těchto dnech. Fungování dílny však ovlivňuje zavřená prodejna i higienické podmínky. Jak tedy montáž u nás probíhá? Ve smluvený čas přistavíte Vaše auto, které technik převezme. Důrazně Vás však žádáme o nošení roušky, jinak vozidlo nepřevezmeme. Následně interiér vozidla kompletně vyčistíme a vydezinfikujeme antibakteriálními přípravky z naší nabídky. Poté se pustíme do smluvené práce, technici samozřejmě nosí ochranné pomůcky v podobě roušky a rukavic. Jakmile práci dokončíme, interiér opět celý vyčistíme, takže se nemusíte obávat případné kontaminace. Vozidlo předáme nejen s novým ozvučením nebo odhlučněním, ale i čisté a voňavé. Vzhledem k zavřené prodejně je nutné nám zavolat, jakmile budete zpět u nás a my vám prodejnu otevřeme a vyřídíme potřebné náležitosti.Zasílání zboží
Zabalením balíků to samozřejmě nekončí. Věříme i naším přepravcům. Ať už si balík objednáte přes PPL nebo Českou poštu, zaměstnanci těchto společností taktéž vždy nosí roušku i jednorázové rukavice. Pracoviště, depa i vozidla jsou pravidelně dezinfikovány. Přesto důrazně doporučujeme platbu bankovním převodem, online kartou, nebo v případě zvolení dobírky platit bezkontaktně a minimalizovat hotovostní platby.Rychlost doručení
Předem se chceme omluvit, ale je možné, že některé balíčky nestihneme odeslat tak rychle, jak jste u nás zvyklí. V současné době máme téměř 100% nárůst objednávek a může se stát, že balík dojde o 24 až 48 hodin později. I z těchto důvodů jsme přijali nového skladníka na plný úvazek a dalšího člověka na výpomoc do skladu. Zároveň k nám od 1.dubna nastoupí nová kolegyně na vyřizování objednávek. Přesto bychom Vás chtěli poprosit, abyste v těchto dnech zvážili nutnost kontaktovat nás telefonicky. Ačkoliv 4 naši zaměstnanci obsluhují naši zákaznickou linku, není v jejich silách všechny telefony zvednout a je možné, že se z toho důvodu v danou chvíli nedovoláte. Děkujeme za pochopení.Opatření kvůli koronaviru stručně v několika bodech
- Zavřeli jsme naši prodejnu.
- E-shop a dílna funguje 5 dní v týdnu.
- Dostupná je samozřejmě i zákaznická linka.
- Všichni naši zaměstnanci nosí roušky po celou pracovní dobu.
- Skladníci nosí nejen roušky, ale i rukavice, které po pracovní době vyhodí.
- Každý den dezinfikujeme sklad a 2x i vozidla na montážní dílně.
- Přijali jsme dva zaměstnance do skladu a dalšího na vyřizování objednávek.
Vážení zákazníci. Mockrát děkujeme za důvěru, kterou do nás v těchto dnech vkládáte. Nesmírně si toho vážíme a děláme maximum pro to, abyste byli s námi i nadále spokojení, naše zásilky byly bezpečné a vy obdrželi zboží včas. Pokud se něco nepovede, dejte nám to vědět a pokusíme se vše rychle vyřešit a napravit. Zároveň prosíme o trpělivost a pochopení všech opatření. Věříme, že brzy bude situace lepší, otevřeme dílnu i prodejnu a naše služby budou opět kompletní.
Team Ahifi.