Zesilovač Kicker KEY500.1
1kanálový zesilovač, 1 x 150 na 4 Ω / 1 x 300 na 2 Ω / 1 x 500 na 1 Ω, třída D
Více o produktu
Více o produktu
Micro zesilovač Kicker KEY500.1
Pomocí testovacích nástrojů dodaných společností Kicker umí KEY500.1 analyzovat automaticky zvuk přiváděný do zesilovače. Jakmile je tento signál analyzován, zesilovač automaticky opraví vrcholy přicházejícího signálu a obnoví nízké basy, které obvykle chybí. Během několika okamžiků získáte od svého zesilovače čistou a rovnoměrnou basovou odezvu!Klíčové vlastnosti micro zesilovače Kicker KEY500.1
- KEY500.1 je dodáván s 24dB subsonickými a nízkofrekvenčními výhybkami, ovládáním basů a zesílením.
- Funkce automatické kalibrace.
- Kompatibilní s auty se systémem Start/Stop.
- Zesilovač je vybaven technologií FIT 2+™ (Fail-safe Integration Technology 2 PLUS) - která poskytuje téměř univerzální kompatibilitu s jakýmkoliv autorádiem.
- Je vhodný pro přijímání vstupních signálů z výroby až 40 voltů (400 wattů).
- Zesilovač KEY bude fungovat téměř s každým automobilem, ať už máte tovární nebo aftermarketový audio systém.
- Automatické nastavní úrovně citlivosti.
- Rozměry: 4,3 x 9,2 x 20,7 cm.
- Dálkové ovládání v balení.
Katalogové číslo | KEY500.1 |
Značka | Kicker |
Odkazy | Oficiální webová prezentace |
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na: - Monobloky - 2kanálové - 3kanálové - 4kanálové - 5kanálové - 6kanálové - více kanálové Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory. Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery. 2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě. 3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer. 4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer. 6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji. Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED". | 1 |
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. | D |
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. | 150 W |
RMS výkon na 1 ΩRMS výkon při zatížení subwooferu na 1 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. Při zapojení na 1 Ω může docházet k výraznému zahřívání zesilovače. | 500 W |
Vysokoúrovňové vstupyVysokoúrovňový vstup na zesilovači umožňuje zapojení přímo na stávající reproduktory v autě bez dokupování externího high/low adaptéru. Důležitá výbava v případě instalace zesilovače na originální autorádio. | Ano |
Automatické zapínání a vypínáníTato funkce Vám umožní automatické sepnutí zesilovače. | Ano |
Dutinkové vstupní terminályDutinkové terminály umožnují lepší kontakt kabeláže k zesilovači. Jedná se také o bezpečnější formu terminálů. Pokud dotahujete dutinkové terminály, doporučujeme je po 1 dnu opět přetáhnout, jelikož připojený kabel se postupně stlačuje. | Ano |
Dálkové ovládání součástí baleníNěkteré modely zesilovačů mají v balení i kabelové dálkové ovladače, které se na jedné straně zapojují do zesilovače a na straně druhé máte potenciometr, který si můžete libovolně umístit do kabiny. Obvyklé místo, kam se dálkový ovladač umísťuje, je prostor pod volantem. Výhodou je regulace výkonu, potažmo hlasitosti, v závislosti na podmínkách jízdy a rozpoložení posádky v autě. | Ano |
Vstup pro kabelové dálkové ovládáníV případě, že zesilovač má vstup na dálkový ovladač. | Ano |
Rozměry zesilovače | 4,3 x 9,2 x 20,7 cm |
Komentáře k produktu
Hodnocení
Zeptejte se nás