Zesilovač a DSP procesor Macrom M-DSPA402
4kanálový, 4 x 76 W RMS na 4 Ω, s DSP procesorem, ovládaný aplikací pro smartphony
Více o produktu
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
- Využijte naši poradnu
- Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
- Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
Zesilovač Macrom M-DSPA402 se zvukovým procesorem řízeným aplikací pro smartphony
Zlepšení zvuku originálního audio systému automobilu nebylo nikdy jednodušší a rychlejší. Macrom M-DSP402 je dodáván s kabelem určeným pro vaše vozidlo, který jej propojuje mezi originálním autorádiem a reproduktory. Napájení je bezproblémově zajištěno přes kabelový svazek, zesilovač se automaticky zapne, když je detekován zvukový signál ze zdroje. Ovládání používá Bluetooth připojení k zesilovači a umožňuje nastavení pro zlepšení zvuku podle specifické odezvy vozu a vámi nastavených předvoleb. Kompaktní rozměry umožňují snadnou instalaci.Optimální zvuk pro všechny situace
Aplikace pro ovládání M-DSPA402 je zdarma a lze ji stáhnout v obchodě Google Play nebo Apple store. Aktivací spojení Bluetooth s M-DSPA402 umožňuje nastavit všechny hlavní parametry zvukového procesoru, což umožňuje optimalizovat a přizpůsobit zvukový výkon systému. Aplikace vám umožňuje uložit až pět vlastních nastavení. Srdcem M-DPSA402 je analogový zesilovač a procesor digitálního zvuku schopný řídit osm kanálů. Je vybaven dvěma převodníky A / D a čtyřmi D / A.Hlavní funkce zesilovače Macrom M-DSPA402
- 4kanálový zesilovač s DSP procesorem.
- 4 vysokoúrovňové vstupy s automatickým snímáním signálu.
- 4 výkonové výstupy.
- 4+1 linkové výstupy.
- Bluetooth připojení pro nastavení a ovládací prvky.
- Aplikace pro Android a iOS.
- By-pass, Low-pass, Hi-pass a Band-pass výhybky.
- Nastavitelné časové zpoždění od 0 do 230 cm.
- 7 pásmový parametrický ekvalizér.
- Nastavení výstupní úrovně, ztlumení a řízení otočení fáze pro všechny kanály.
- SRS 3D.
- Dynamické basy.
- 5 uživatelských předvoleb.
- Připojení k audio sytému automobilu pomocí speciálních kabelových svazků (nutno objednat samostatně).
Technické údaje
- Výkon 4 x 150 W max. (4 x 76 W RMS).
- Frekvenční rozsah: 20 Hz až 20 khz.
- Poměr signálu šumu: > 120 dB.
- Dynamický rozsah: > 100 dB.
- THD: 1KHz < 0.001%.
- Spotřeba v pohotovostním stavu: < 0.1 mA.
- Maximální spotřeba: 20 A.
- Provozní napájení: 9 až 15,5 V.
- Rozměry: 195 x 130 x 38 mm.
Kabelové svazky pro připojení do automobilu (nutné objednat samostatně)
223621 - univerzální - volné vodiče223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
- Audi A2 (2004 -> 2005)
- Audi A3 (2007 ->)
- Audi A4 (2004 -> 2007)
- Audi A4 (2007 ->)
- Audi A5 (2007 ->)
- Audi A6 (2004 ->)
- Audi Allroad (2006 ->)
- Audi Q7 (2006 ->)
- Audi TT (září 2006 ->)
- Audi R8
- Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (červen 2008 ->)
- Seat Leon (2005 ->)
- Seat Toledo (květen 2005 ->)
- Seat Alhambra (2006 ->)
- Seat Altea (2004 ->)
- Seat Altea XL (2004 ->)
- Seat Cordoba (březen 2005 ->)
- Seat Mii (2012 ->)
- Škoda Citigo
- Škoda Fabia (2007 ->)
- Škoda Rapid [NH] (říjen 2012 ->)
- Škoda Octavia (2004 ->)
- Škoda Roomster (2006 ->)
- Škoda Yeti
- Škoda SuperB I. (březen 2006 -> 2008)
- Škoda SuperB II. (2008 ->)
- Škoda Citigo (říjen 2011 ->)
- VW Fox (2005 ->)
- VW Polo (červen 2005 ->)
- VW Golf 5 (2003 -> 2008)
- VW Golf Plus (2005 ->)
- VW Golf 6 (2008 ->)
- VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
- VW Jetta (2005 ->)
- VW Eos (2006 ->)
- VW Passat (2003 -> březen 2005) (duben 2005 ->)
- VW Scirocco (2008 ->)
- VW Sharan (2000 ->)
- VW Tiguan (2007 ->)
- VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
- VW Caddy (2004 ->)
- VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
- VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
- VW Up! (2012 ->)
- BMW 1 (2004 -> 2008)
- BMW 1 (2009 ->)
- BMW 3 [E46] (září 2001 -> 2005)
- BMW 3 [E90] (2005 ->)
- BMW 5 [E39] (září 2001 -> 2003)
- BMW 5 [E60] (2003 ->)
- BMW 6 (2004 ->)
- BMW X3 [E83] (2004 ->)
- BMW X5 [E53] (září 2000 -> září 2001)
- BMW X5 [E53] (září 2001 -> květen 2006)
- BMW X5 [E70] (červen 2006 ->)
- BMW Z4 (2003 ->)
- BMW Z8 (2000 ->)
- BMW Mini (2001 -> 2006)
- BMW Mini (2006 ->)
- Land Rover Defender II. (duben 2001 ->)
- Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
- Audi A1 (2010 ->)
- Audi A3 (září 2012 ->)
- Audi A4 (2012 ->)
- Audi A6 (2011 ->)
- Audi A7 Sportback (2010 ->)
- Audi Q3 (2011 ->)*
- Seat Leon (2013 ->)
- Seat Toledo (2013 ->)
- Škoda Rapid (2015 ->)
- Škoda Octavia III. (2013 ->)
- VW Caddy V. (2015 ->)
- VW Golf VII. (září 2012 ->)
- VW Multivan T6 (2015 ->)
- VW Tiguan (facelift 2015 ->)
- VW Transporter T6 (2015 ->)
- Mercedes A-Class [W169] (říjen 2004 -> duben 2012)
- Mercedes B-Class [W245] (červen 2005 -> červen 2012)
- Mercedes C-class [W203] (2005 ->)
- Mercedes C-class [W204] (březen 2007 ->)
- Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
- Mercedes E-class [W212][S212] (leden 2009 ->)
- Mercedes G-class [W463] (2007 ->)
- Mercedes GLK [X204] (červen 2008 ->)
- Mercedes M-class [W164] (2005 ->)
- Mercedes R-class [W251] (leden 2006 -> 2010)
- Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
- Mercedes Viano [W639][V639] (duben 2006 -> květen 2014)
- Mercedes Vito [W639][V639] (duben 2006 -> květen 2014)
- Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
- Hyundai i10 II. (2014 ->)
- Hyundai i20 II. (2015 ->)
- Hyundai i30 II. [GD] (únor 2012 -> 2017)
- Hyundai i40 (2011 ->)
- Hyundai ix35 (2009 ->)
- Hyundai ix20 (2011 ->)
- Hyundai H1 (2010 ->)
- Hyundai Elantra (2011 ->)
- Hyundai Santa Fe II. (2006 -> srpen 2012)
- Hyundai Santa Fe III. (září 2012 ->)
- Hyundai Coupe (2007 ->)
- Hyundai Veloster (2011 ->)
- Kia Sportage III. (srpen 2010 -> 2015)
- Kia Optima II. (2011 ->)
- Kia Picanto II. (květen 2011 -> 2017)
- Kia Rio II. (2005 -> září 2011)
- Kia Rio III. (září 2011 -> leden 2017)
- Kia Sorento III. (2015 ->)
- Kia Soul I. [AM] facelift (listopad 2011 ->)
- Kia Soul II. (2014 ->)
- Kia Ceed III. (duben 2012 ->)
- Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
- Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
- Hyundai i40 (2017 ->)
- Hyundai Kona (2017 ->)
- Hyundai Tucson II. (2017 ->)
- Kia Niro (2017 ->)
- Kia Optima (2017 ->)
- Kia Picanto III. (2017 ->)
- Kia Rio IV. (2017 ->)
- Kia Stonic (2017 ->)
- Kia Sportage IV. (2017 ->)
- Nissan 370Z (2009 ->)
- Nissan Almera (2007 ->)
- Nissan Altima (2007 ->)
- Nissan Maxima (2007 ->)
- Nissan Navara (2007 ->)
- Nissan Note [E11] (březen 2006 -> květen 2013)
- Nissan Note [E12] (červen 2013 ->)
- Nissan Pathfinder (březen 2007 ->)
- Nissan NV300 (2016 ->)
- Nissan Pulsar (2015 ->)
- Nissan Qashqai I. [J10] (prosinec 2006 -> 2013)
- Nissan Qashqai II. (únor 2014 ->)
- Nissan Sentra (2007 ->)
- Nissan Tiida (2006 ->)
- Nissan Titan (2004 ->)
- Nissan Versa (2007 ->)
- Nissan X-Trail [T31] (červen 2007 -> prosinec 2013)
- Nissan X-Trail [T32] (leden 2014 ->)
- Nissan Juke (říjen 2010 ->)
- Nissan Cube (2009 ->)
- Infiniti G35 (2007 ->)
- Renault Trafic III. (2014 ->)
- Opel Movano (2014 ->)
- Opel Vivaro II. (2014 ->)
- Fiat Talento (2016 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
- Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
- Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
- Dodge RAM (2013 ->)
- Dodge Dart (2012 ->)
- Dodge Durango (2014 ->)
- Dodge Viper (2014 ->)
- Fiat 500L (2012 ->)
- Fiat 500x (2015 ->)
- Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
- Jeep Cherokee (2014 ->)
- Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
- Jeep Renegade (2015 ->)
- Lancia Thema (2011 ->)
- Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
- Citroen C4 (2017 ->)
- Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
- Citroen Jumpy (2016 ->)
- Citroen Jumper (2017 ->)
- Peugeot Boxer (2017 ->)
- Peugeot Expert (2016 ->)
- Peugeot 3008 (2017 ->)
- Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
- Toyota Proace (2016 ->)
- Alfa Romeo 145 (červenec 1993 -> duben 2001)
- Alfa Romeo 146 (červenec 1993 -> duben 2001)
- Alfa Romeo 147 (duben 2001 ->)
- Alfa Romeo 155 (březen 1992 -> září 1997)
- Alfa Romeo 156 (1997 ->)
- Alfa Romeo 159 (2005 ->)
- Alfa Romeo 164 (1993 ->)
- Alfa Romeo 166 (říjen 1998 ->)
- Alfa Romeo 33 (1985 ->)
- Alfa Romeo 75 (1990 ->)
- Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
- Alfa Romeo Brera (2005 ->)
- Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
- Alfa Romeo GT (2005 ->)
- Alfa Romeo GTV (červen 1995 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
- Alfa Romeo Spider (1990 ->)
- Aston Martin DB7 (1993 -> listopad 2003)
- Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
- Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
- Bentley Arnage (1998 -> 2008)
- Bentley Azure (1995 ->)
- Bentley Brooklands (1992 ->)
- Bentley Continental (1991 ->)
- Bentley Corniche (1971 ->)
- Bentley Eight (1984 ->)
- Bentley Mulsanne (1987 ->)
- Bentley Turbo (1986 ->)
- Cadillac CTS (2003 -> srpen 2007)
- Cadillac SRX (2004 -> 2007)
- Chevrolet Kalos (2003 ->)
- Chevrolet Lacetti (2004 ->)
- Chevrolet Matiz R (2003 ->)
- Chevrolet Nubira (2003 ->)
- Chevrolet Tacuma (2003 ->)
- Chrysler Crossfire (2004 ->)
- Citroen AX (1987 -> 1996)
- Citroen BX (1986 -> 1992)
- Citroen Berlingo (1998 ->)
- Citroen C1 I. [PM/PN] (červen 2005 -> květen 2014)
- Citroen C2 (2002 -> únor 2005)
- Citroen C25 (1983 -> 1993)
- Citroen C3 Pluriel (2003 -> únor 2005)
- Citroen C3 (září 2001 -> únor 2005)
- Citroen C5 (leden 2001 -> srpen 2004)
- Citroen C8 (srpen 2002 -> 2003)
- Citroen CX (1986 ->)
- Citroen Dispatch (1995 ->)
- Citroen Evasion (březen 1994 -> 2002)
- Citroen Jumper (1994 ->)
- Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
- Citroen Picasso (2000 ->)
- Citroen Relay (1994 ->)
- Citroen Saxo (1996 ->)
- Citroen Synergie (1995 -> únor 2005)
- Citroen Xantia (1993 ->)
- Citroen Xsara (1997 -> 2002)
- Citroen Xsara Picasso (prosinec 1999 -> 2006)
- Citroen ZX (1991 -> 1998)
- Dacia všechny modely (1990 ->)
- Daihatsu Charade (březen 2004 ->)
- Daihatsu Copen (2004 ->)
- Dodge Sprinter (2004 ->)
- Fiat Barchetta (1995 ->)
- Fiat Brava (srpen 1995 ->)
- Fiat Bravo (srpen 1995 -> 2002)
- Fiat Bravo (2007 ->)
- Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
- Fiat Coupé (1994 ->)
- Fiat Croma (1985 -> 1993)
- Fiat Croma (2006 ->)
- Fiat Doblo (2001 ->)
- Fiat Ducato (1995 ->)
- Fiat Grande Punto (2005 ->)
- Fiat Idea (2004 ->)
- Fiat Marea (1996 -> 2002)
- Fiat Multipla (1999 ->)
- Fiat Palio (1998 ->)
- Fiat Panda II. (2003 -> 2012)
- Fiat Punto (1994 ->)
- Fiat Regata (1984 -> 1990)
- Fiat Scudo (1996 -> 2006)
- Fiat Seicento (1998 ->)
- Fiat Stilo [192] (říjen 2001 -> květen 2008)
- Fiat Ulysse (březen 1994 ->)
- Fiat Weekend (1996 ->)
- Fiat Uno
- Fiat Tipo
- Fiat Tempra
- Fiat Bravo
- Fiat Brava
- Fiat Marea
- Fiat Palio
- Fiat Stilo
- Fiat Punto
- Fiat Multipla
- Fiat Grande Punto
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Fiat Idea
- Fiat Sedici
- Fiat Ulysse
- Fiat Doblo
- Fiat Fiorino
- Fiat Scudo
- Fiat Ducato
- Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
- Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
- Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
- Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
- Hyundai ix55 (listopad 2008 ->)
- Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
- Kia Soul I. (2009 -> 2011)
- Lancia Delta I. (1994 ->)
- Lancia Thema (1994 ->)
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Z
- Mercedes A-Classe
- Mercedes C-Classe inkl. T-Modell (1993 ->)
- Mercedes CLK
- Mercedes E-Classe inkl. T-Modell (1994 ->)
- Mercedes S-Classe (1994 ->)
- Mercedes M-Classe / SL / SLK / V-Classe
- Mercedes Viano / CLK
- Opel všechny modely (1988 ->)
- Peugeot 107 (červen 2005 -> červen 2014)
- Peugeot 1007
- Peugeot 206
- Peugeot 306 (1993 ->)
- Peugeot 307 (-> 2004)
- Peugeot 405 (1992 ->)
- Peugeot 406 (1995 ->)
- Peugeot 407 (-> 2004)
- Peugeot 806 (1995 ->)
- Peugeot 807
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Renault Avantime
- Renault Espace
- Renault Kangoo
- Renault Clio (1994 ->)
- Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
- Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
- Renault Mégane
- Renault Scénic
- Renault Master
- Renault Vel Satis
- Renault Twingo (1994 ->)
- Saab 900 (1993 ->)
- Saab 9000 (1995 ->)
- Saab 9.3 (1993 ->)
- Saab 9.5 (1997 ->)
- Smart ForFour
- Smart ForTwo
- Smart Roadster
- Toyota Aygo I. [AB1] (únor 2005 -> červen 2014)
Katalogové číslo | 223612 |
Značka | Macrom |
Odkazy | Oficiální webová prezentace |
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na: - Monobloky - 2kanálové - 3kanálové - 4kanálové - 5kanálové - 6kanálové - více kanálové Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory. Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery. 2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě. 3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer. 4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer. 6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji. Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED". | 4 |
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. | D |
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. | 4 x 76 W |
Max. (maximální) výkon na 4 ΩŠpičkovy výkon "Max.", který zesilovač dokáže vyvinout na velmi krátký čas. Relativně nedůležitý parametr. Jde hlavně o marketingový tah, jak na vysoká čísla nalákat zákazníka. | 4 x 150 W |
Frekvenční rozsahSchopnost zesilovače reprodukovat signál od nejnižšího kmitočtu po nejvyšší = věrně reprodukovat zvuk v konkrétním frekvenčním pásmu. Odborně: V oblasti kmitočtů od 40 až po 16 000 Hz se vyskytuje převážná většina základních i alikvótních (harmonických) tónů všech hudebních nástrojů. Nás zajímá, jaký je průběh vyzářeného akustického tlaku v tomto rozsahu kmitočtů při napájení reproduktorové soustavy konstantním příkonem. Tomuto průběhu říkáme kmitočtová charakteristika, která nám udává úroveň vyzářeného akustického tlaku v decibelech (dB) v závislosti na kmitočtu. Nejvýstižněji lze vyjádřit kmitočtovou charakteristiku reproduktoru nebo reproduktorové soustavy grafem. Většinou ale je kmitočtová charakteristika udávaná uvedením maximální tolerance akustického tlaku v daném kmitočtovém rozsahu, např. 50 až 15 000 Hz -+ 6 dB. Jelikož je kmitočtová charakteristika reproduktorů i soustav obecně značně nerovnoměrná, neudávají někteří výrobci z preztižních důvodů ve svých kalalozích ani tuto maximální toleranci akustického tlaku v decibelech. Takto ochuzený údaj je bohužel bezcenný. Co je platné, že výrobce nabízí reproduktorovou soustavu s kmitočtovým rozsahem 30 až 20 000 Hz, jestliže se obává uvést maximální nerovnoměrnost akustického tlaku v tomto rozsahu, neboť může mít toleranci např. +- 20 dB. Nerovnoměrnost neboli zvlnění kmitočtového průběhu u dobrých reproduktoprových soustav pro kvalitní přednes hudby nemá překročit v pásmu 80 až 12 000 Hz +- 3 dB a v pásmu 40 až 16 000 Hz +- 6 dB. Větší nerovnoměrnost již ochuzuje nebo zdůrazňuje určité tónové oblasti, což může způsobit slyšitelné nebo i rušivé zkreslení. Mění se také podíl mezi základními tóny a vyššími harmonickými, tím se mění barva zvuku a jednotlivé hudební nástroje i celý hudební obraz zní nepřirozeně. | 20 - 20000 Hz |
Harmonické zkreslení (THD)Celkový podíl harmonického zkreslení udává, nakolik je vstupní signál v zesilovači zkreslen. Zkreslení se projevují jako vrchní vlny, obsažené ve výstupním signálu. Podíl původně nepřítomných částí signálu se udává v procentech, typické hodnoty se pohybují mezi 0,001 % až 0,5 %. Zkreslení se měří v jejich výkonovém pásmu. Pokud od určitého výkonu překročí hranici 0,7 %, je to hodnota výstupního výkonu daného zesilovače, od níž už nehraje nezkresleně a od níž obvykle zkreslení strmě narůstá, takže s nějakým dalším nárůstem výkonu se již nedá počítat. Čím nižší hodnota, tím lépe. | 0,001 % |
Odstup signál/šumOdstup signálu od šumu znamená, že výstupní signál pokaždé obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadřuje, jak velký je podíl tohoto šumu ve srovnání s užitečným signálem. Udává se tzv. hodnota A, která nebere tolik v úvahu hluboké a velmi vysoké frekvence. To odpovídá charakteristice lidského sluchu, který na hluboké frekvence není tak citlivý, zejména pod 1 kHz. Čím vyšší hodnota, tím je na tom zesilovač lépe. | > 120 dB |
Rozměry zesilovače | 195 x 130 x 38 mm |
Komentáře k produktu
5|Tomáš , 19.03.2024, 09:27
Dobrý den,lze normálně použít kabeláž ke starší verzi DSPA 401? Nebo je k tomuto modelu určena jiná kabeláž? Děkujihttps://www.ahifi.cz/kabelovy-svazek-pro-zesilovac-m-dspa401-0.html#tab-comments
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 19.03.2024 14:58
Dobrý den Vážený zákazníku. K zesilovači je univerzální kabeláž součástí balení. Kabeláž by měla být stejná jako u modelu DSPA 401.4|Jozef H , 27.09.2022, 18:11
Dobry den. Mam repro musway 165 100/200w 3ohm do bmw e46. A v telefonu android 12 a na google play jsem aplikaci nenasel.
Odpověď: Odborný prodejce - AHIFI.CZ, 30.09.2022 14:11
Dobrý den Vážený zákazníku, mám také Android 12 a v GogglePlay jsem aplikaci bez problému našel. Označení M-DSPA.401.3|Petr Schlesinger , 01.04.2022, 20:01
Dobrý den, zvažuji \"upgrade\" audio systému v TOYOTA AVENSIS (2016). Chtěl bych ke stávajícímu originálnímu autorádiu Toyota Touch 2, připojit právě tento zesilovač s DSP procesorem + osadit kvalitnější repro do dveří (pravděpodobně zvolím ověřené Hertz CX). Prosím o potvrzení, zda je tato kombinace vhodná (případně doporučte jiný zesilovač s DSP) a dále jsem nenašel propojovací kabel mezi originální autoradio a zesilovač Macrom - je tento kabel možné u vás zakoupit (objednat)???díky za odpověď.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 05.04.2022 14:26
Dobrý den Vážený zákazníku, pro tento typ vozidla se bohužel nenabízí potřebná kabeláž pro instalaci plug&play . Osobně bych Vám doporučil použít jiný typ zesilovače s DSP procesorem jako je AP 4.9 bit, který má více možností nastavení, celkově lepší zpracování atd. . 2|Matěj Soudil , 15.03.2022, 14:46
Dobrý den, bude zesilovač stabilní i s 2Ω repro ? Případně nějaká alternativa ? 🙂Děkuji Matěj S.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 16.03.2022 11:10
Dobrý den Vážený zákaníku, k tomuto zesilovači lze přípojit pouze 4 Ohmové reproduktory. Jako alternativu v podobné cenové relaci Vám mohu nabídnout DST401D . 1|Dominik Kokles , 05.07.2020, 08:54
Dobrý den,zakoupil jsem u vás sadu repro Hertz CK a CX165, nyní mám dilema jaký k těmto repro ideálně zakoupit zesilovač.Zaujal mne tento: https://www.ahifi.cz/audison-sr-4.htmlUž kvůli velice příznivé ceně a dobrému ohlasu k této značce.Chtěl bych z toho dostat maximum, ale zase to nechci zbytečně přehánět.A tak jsem se chtel zeptat, jaký na to máte názor vy?https://www.ahifi.cz/macrom-m-dspa401.html#tab-commentsJe třeba tento zesilovač kvalitativně lepší?Myslíte si, že DSP procesor je nesporná, až nutná výhoda? (Nebo jde čisté jen o možnost digitální úpravy hudby přes app?)Jaký byste osobně volili k těmto repro?A využije výkon zmiňovaného audisonu dostatečný potenciál reproduktorů?Děkuji velice za odpověďS pozdravemKokles
Odpověď: Odborný prodejce - AHIFI.CZ, 05.07.2020 11:05
Dobrý den Vážený zákazníku, DSP procesor je rozhodně obrovké plus, bohužel nelze porovnávat zesilovač Macrom a Audison. Pokud se budeme pohybovat v nižší cenové relaci, je volba zcela jasná - Audison SR 4. Za tuto cenu nelze aktuálně pořídit lepší řešení - mohu rozhodně doporučit.Hodnocení
Zeptejte se nás