Můj účet

Zesilovač s DSP procesorem Macrom M-DSPA500

5kanálový, 4 x 32 + 1 x 170 W RMS na 4 Ω, DSP procesor, BT audio streaming ovládaný aplikací pro smartphony
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu
  • Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
  • Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně

Zesilovač Macrom M-DSPA500 s DSP řízeným aplikací pro smartphony umožňující streamování hudby

Zlepšení zvuku originálního audio systému automobilu nebylo nikdy jednodušší a rychlejší. Macrom M-DSP500 je dodáván s kabelem určeným pro vaše vozidlo, který jej propojuje mezi originálním autorádiem a reproduktory. Napájení je bezproblémově zajištěno přes kabelový svazek, nebo samostatným napájením z autobaterie automobilu. Zesilovač se automaticky zapne, když je detekován zvukový signál ze zdroje. Ovládání používá Bluetooth připojení k zesilovači a umožňuje nastavení pro zlepšení zvuku podle specifické odezvy vozu a vámi nastavených předvoleb. Kompaktní rozměry umožňují snadnou instalaci.

Optimální zvuk pro všechny situace

Aplikace pro ovládání M-DSPA500 je zdarma a lze ji stáhnout v obchodě Google Play nebo Apple store. Aktivací spojení Bluetooth s M-DSPA401 umožňuje nastavit všechny hlavní parametry zvukového procesoru, což umožňuje optimalizovat a přizpůsobit zvukový výkon systému. Aplikace vám umožňuje uložit až pět vlastních nastavení. Srdcem M-DPSA500 je 5kanálový analogový zesilovač, poskytující čtyři 54W kanály class AB a jeden kanál 300W class D pro subwoofer.

A2DP Bluetooth streamování hudby

Aktivací přípojení Bluetooth audio umožňuje přehrávat hudební soubory ve vysoké kvalitě pomocí funkce streamování zvuku A2DP. Pomocí aplikací mobilního zařízení můžete poslouchat obsah vašeho mobilního telefonu nebo přehrávače, stejně tak jako služeb Spotify, Aplle music, Google play music apod.

Hlavní funkce zesilovače Macrom M-DSPA500

  • 5kanálový zesilovač s DSP procesorem.
  • 4 x 54 W max. (32 W RMS) třída AB pro reproduktory.
  • 1 x 300 W max. (170 W RMS) třída D pro subwoofer.
  • 4 x vysokoúrovňové vstupy s automatickým snímáním signálu.
  • 5 x výkonové výstupy.
  • 4+1 linkové výstupy.
  • Bluetooth připojení pro nastavení a ovládací prvky.
  • Aplikace pro Android a iOS.
  • By-pass, Low-pass, Hi-pass a Band-pass výhybky.
  • Nastavitelné časové zpoždění od 0 do 230 cm.
  • 7 pásmový parametrický ekvalizér.
  • Nastavení výstupní úrovně, ztlumení a řízení otočení fáze pro všechny kanály.
  • SRS 3D.
  • Dynamické basy.
  • 5 uživatelských předvoleb.
  • Připojení k audio sytému automobilu pomocí speciálních kabelových svazků (nutno objednat samostatně).

Technické údaje

  • Výkon 4 x 54 W max. (4 x 32 W RMS) + 1 x 300 W max (170 W RSM).
  • Frekvenční rozsah: 20 Hz až 20 kHz.
  • Poměr signálu šumu: > 120 dB.
  • Dynamický rozsah: > 100 dB.
  • THD: 1 kHz < 0.001%.
  • Spotřeba v pohotovostním stavu: < 0.1 mA.
  • Maximální spotřeba: 30 A.
  • Provozní napájení: 9 až 15,5 V.
  • Rozměry: 195 x 130 x 38 mm.

Kabelové svazky pro připojení do automobilu (nutné objednat samostatně)

223621 - univerzální - volné vodiče

223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
  • Audi A2 (2004 -> 2005)
  • Audi A3 (2007 ->)
  • Audi A4 (2004 -> 2007)
  • Audi A4 (2007 ->)
  • Audi A5 (2007 ->)
  • Audi A6 (2004 ->)
  • Audi Allroad (2006 ->)
  • Audi Q7 (2006 ->)
  • Audi TT (září 2006 ->)
  • Audi R8
  • Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (červen 2008 ->)
  • Seat Leon (2005 ->)
  • Seat Toledo (květen 2005 ->)
  • Seat Alhambra (2006 ->)
  • Seat Altea (2004 ->)
  • Seat Altea XL (2004 ->)
  • Seat Cordoba (březen 2005 ->)
  • Seat Mii (2012 ->)
  • Škoda Citigo
  • Škoda Fabia (2007 ->)
  • Škoda Rapid [NH] (říjen 2012 ->)
  • Škoda Octavia (2004 ->)
  • Škoda Roomster (2006 ->)
  • Škoda Yeti
  • Škoda SuperB I. (březen 2006 -> 2008)
  • Škoda SuperB II. (2008 ->)
  • Škoda Citigo (říjen 2011 ->)
  • VW Fox (2005 ->)
  • VW Polo (červen 2005 ->)
  • VW Golf 5 (2003 -> 2008)
  • VW Golf Plus (2005 ->)
  • VW Golf 6 (2008 ->)
  • VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
  • VW Jetta (2005 ->)
  • VW Eos (2006 ->)
  • VW Passat (2003 -> březen 2005) (duben 2005 ->)
  • VW Scirocco (2008 ->)
  • VW Sharan (2000 ->)
  • VW Tiguan (2007 ->)
  • VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
  • VW Caddy (2004 ->)
  • VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
  • VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
  • VW Up! (2012 ->)
  • BMW 1 (2004 -> 2008)
  • BMW 1 (2009 ->)
  • BMW 3 [E46] (září 2001 -> 2005)
  • BMW 3 [E90] (2005 ->)
  • BMW 5 [E39] (září 2001 -> 2003)
  • BMW 5 [E60] (2003 ->)
  • BMW 6 (2004 ->)
  • BMW X3 [E83] (2004 ->)
  • BMW X5 [E53] (září 2000 -> září 2001)
  • BMW X5 [E53] (září 2001 -> květen 2006)
  • BMW X5 [E70] (červen 2006 ->)
  • BMW Z4 (2003 ->)
  • BMW Z8 (2000 ->)
  • BMW Mini (2001 -> 2006)
  • BMW Mini (2006 ->)
  • Land Rover Defender II. (duben 2001 ->)
  • Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
223623 - VW / Audi / Seat / Škoda
  • Audi A1 (2010 ->)
  • Audi A3 (září 2012 ->)
  • Audi A4 (2012 ->)
  • Audi A6 (2011 ->)
  • Audi A7 Sportback (2010 ->)
  • Audi Q3 (2011 ->)*
  • Seat Leon (2013 ->)
  • Seat Toledo (2013 ->)
  • Škoda Rapid (2015 ->)
  • Škoda Octavia III. (2013 ->)
  • VW Caddy V. (2015 ->)
  • VW Golf VII. (září 2012 ->)
  • VW Multivan T6 (2015 ->)
  • VW Tiguan (facelift 2015 ->)
  • VW Transporter T6 (2015 ->)
223624 - Mercedes 
  • Mercedes A-Class [W169] (říjen 2004 -> duben 2012)
  • Mercedes B-Class [W245] (červen 2005 -> červen 2012)
  • Mercedes C-class [W203] (2005 ->)
  • Mercedes C-class [W204] (březen 2007 ->)
  • Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
  • Mercedes E-class [W212][S212] (leden 2009 ->)
  • Mercedes G-class [W463] (2007 ->)
  • Mercedes GLK [X204] (červen 2008 ->)
  • Mercedes M-class [W164] (2005 ->)
  • Mercedes R-class [W251] (leden 2006 -> 2010)
  • Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
  • Mercedes Viano [W639][V639] (duben 2006 -> květen 2014)
  • Mercedes Vito [W639][V639] (duben 2006 -> květen 2014)
  • Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
223625 - Kia / Hyundai
  • Hyundai i10 II. (2014 ->)
  • Hyundai i20 II. (2015 ->)
  • Hyundai i30 II. [GD] (únor 2012 -> 2017)
  • Hyundai i40 (2011 ->)
  • Hyundai ix35 (2009 ->)
  • Hyundai ix20 (2011 ->)
  • Hyundai H1 (2010 ->)
  • Hyundai Elantra (2011 ->)
  • Hyundai Santa Fe II. (2006 -> srpen 2012)
  • Hyundai Santa Fe III. (září 2012 ->)
  • Hyundai Coupe (2007 ->)
  • Hyundai Veloster (2011 ->)
  • Kia Sportage III. (srpen 2010 -> 2015)
  • Kia Optima II. (2011 ->)
  • Kia Picanto II. (květen 2011 -> 2017)
  • Kia Rio II. (2005 -> září 2011)
  • Kia Rio III. (září 2011 -> leden 2017)
  • Kia Sorento III. (2015 ->)
  • Kia Soul I. [AM] facelift (listopad 2011 ->)
  • Kia Soul II. (2014 ->)
  • Kia Ceed III. (duben 2012 ->)
  • Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
223626 - Kia / Hyundai
  • Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
  • Hyundai i40 (2017 ->)
  • Hyundai Kona (2017 ->)
  • Hyundai Tucson II. (2017 ->)
  • Kia Niro (2017 ->)
  • Kia Optima (2017 ->)
  • Kia Picanto III. (2017 ->)
  • Kia Rio IV. (2017 ->)
  • Kia Stonic (2017 ->)
  • Kia Sportage IV. (2017 ->)
223627 - Nissan / Infiniti / Opel / Renault / Fiat
  • Nissan 370Z (2009 ->)
  • Nissan Almera (2007 ->)
  • Nissan Altima (2007 ->)
  • Nissan Maxima (2007 ->)
  • Nissan Navara (2007 ->)
  • Nissan Note [E11] (březen 2006 -> květen 2013)
  • Nissan Note [E12] (červen 2013 ->)
  • Nissan Pathfinder (březen 2007 ->)
  • Nissan NV300 (2016 ->)
  • Nissan Pulsar (2015 ->)
  • Nissan Qashqai I. [J10] (prosinec 2006 -> 2013)
  • Nissan Qashqai II. (únor 2014 ->)
  • Nissan Sentra (2007 ->)
  • Nissan Tiida (2006 ->)
  • Nissan Titan (2004 ->)
  • Nissan Versa (2007 ->)
  • Nissan X-Trail [T31] (červen 2007 -> prosinec 2013)
  • Nissan X-Trail [T32] (leden 2014 ->)
  • Nissan Juke (říjen 2010 ->)
  • Nissan Cube (2009 ->)
  • Infiniti G35 (2007 ->)
  • Renault Trafic III. (2014 ->)
  • Opel Movano (2014 ->)
  • Opel Vivaro II. (2014 ->)
  • Fiat Talento (2016 ->)
223628 - Alfa Romeo / Fiat / Jeep / Dodge / Peugeot / Citroen / Lancia
  • Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
  • Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
  • Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
  • Dodge RAM (2013 ->)
  • Dodge Dart (2012 ->)
  • Dodge Durango (2014 ->)
  • Dodge Viper (2014 ->)
  • Fiat 500L (2012 ->)
  • Fiat 500x (2015 ->)
  • Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
  • Jeep Cherokee (2014 ->)
  • Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
  • Jeep Renegade (2015 ->)
  • Lancia Thema (2011 ->)
  • Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
223629 - Citroen / Peugeot / Toyota
  • Citroen C4 (2017 ->)
  • Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
  • Citroen Jumpy (2016 ->)
  • Citroen Jumper (2017 ->)
  • Peugeot Boxer (2017 ->)
  • Peugeot Expert (2016 ->)
  • Peugeot 3008 (2017 ->)
  • Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
  • Toyota Proace (2016 ->)
223620 - univerzální s ISO konektory např.:
  • Alfa Romeo 145 (červenec 1993 -> duben 2001)
  • Alfa Romeo 146 (červenec 1993 -> duben 2001)
  • Alfa Romeo 147 (duben 2001 ->)
  • Alfa Romeo 155 (březen 1992 -> září 1997)
  • Alfa Romeo 156 (1997 ->)
  • Alfa Romeo 159 (2005 ->)
  • Alfa Romeo 164 (1993 ->)
  • Alfa Romeo 166 (říjen 1998 ->)
  • Alfa Romeo 33 (1985 ->)
  • Alfa Romeo 75 (1990 ->)
  • Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
  • Alfa Romeo Brera (2005 ->)
  • Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
  • Alfa Romeo GT (2005 ->)
  • Alfa Romeo GTV (červen 1995 ->)
  • Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
  • Alfa Romeo Spider (1990 ->)
  • Aston Martin DB7 (1993 -> listopad 2003)
  • Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
  • Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
  • Bentley Arnage (1998 -> 2008)
  • Bentley Azure (1995 ->)
  • Bentley Brooklands (1992 ->)
  • Bentley Continental (1991 ->)
  • Bentley Corniche (1971 ->)
  • Bentley Eight (1984 ->)
  • Bentley Mulsanne (1987 ->)
  • Bentley Turbo (1986 ->)
  • Cadillac CTS (2003 -> srpen 2007)
  • Cadillac SRX (2004 -> 2007)
  • Chevrolet Kalos (2003 ->)
  • Chevrolet Lacetti (2004 ->)
  • Chevrolet Matiz R (2003 ->)
  • Chevrolet Nubira (2003 ->)
  • Chevrolet Tacuma (2003 ->)
  • Chrysler Crossfire (2004 ->)
  • Citroen AX (1987 -> 1996)
  • Citroen BX (1986 -> 1992)
  • Citroen Berlingo (1998 ->)
  • Citroen C1 I. [PM/PN] (červen 2005 -> květen 2014)
  • Citroen C2 (2002 -> únor 2005)
  • Citroen C25 (1983 -> 1993)
  • Citroen C3 Pluriel (2003 -> únor 2005)
  • Citroen C3 (září 2001 -> únor 2005)
  • Citroen C5 (leden 2001 -> srpen 2004)
  • Citroen C8 (srpen 2002 -> 2003)
  • Citroen CX (1986 ->)
  • Citroen Dispatch (1995 ->)
  • Citroen Evasion (březen 1994 -> 2002)
  • Citroen Jumper (1994 ->)
  • Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
  • Citroen Picasso (2000 ->)
  • Citroen Relay (1994 ->)
  • Citroen Saxo (1996 ->)
  • Citroen Synergie (1995 -> únor 2005)
  • Citroen Xantia (1993 ->)
  • Citroen Xsara (1997 -> 2002)
  • Citroen Xsara Picasso (prosinec 1999 -> 2006)
  • Citroen ZX (1991 -> 1998)
  • Dacia všechny modely (1990 ->)
  • Daihatsu Charade (březen 2004 ->)
  • Daihatsu Copen (2004 ->)
  • Dodge Sprinter (2004 ->)
  • Fiat Barchetta (1995 ->)
  • Fiat Brava (srpen 1995 ->)
  • Fiat Bravo (srpen 1995 -> 2002)
  • Fiat Bravo (2007 ->)
  • Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
  • Fiat Coupé (1994 ->)
  • Fiat Croma (1985 -> 1993)
  • Fiat Croma (2006 ->)
  • Fiat Doblo (2001 ->)
  • Fiat Ducato (1995 ->)
  • Fiat Grande Punto (2005 ->)
  • Fiat Idea (2004 ->)
  • Fiat Marea (1996 -> 2002)
  • Fiat Multipla (1999 ->)
  • Fiat Palio (1998 ->)
  • Fiat Panda II. (2003 -> 2012)
  • Fiat Punto (1994 ->)
  • Fiat Regata (1984 -> 1990)
  • Fiat Scudo (1996 -> 2006)
  • Fiat Seicento (1998 ->)
  • Fiat Stilo [192] (říjen 2001 -> květen 2008)
  • Fiat Ulysse (březen 1994 ->)
  • Fiat Weekend (1996 ->)
  • Fiat Uno
  • Fiat Tipo
  • Fiat Tempra
  • Fiat Bravo
  • Fiat Brava
  • Fiat Marea
  • Fiat Palio
  • Fiat Stilo
  • Fiat Punto
  • Fiat Multipla
  • Fiat Grande Punto
  • Fiat 500
  • Fiat Croma
  • Fiat Idea
  • Fiat Sedici
  • Fiat Ulysse
  • Fiat Doblo
  • Fiat Fiorino
  • Fiat Scudo
  • Fiat Ducato
  • Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
  • Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
  • Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
  • Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
  • Hyundai ix55 (listopad 2008 ->)
  • Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
  • Kia Soul I. (2009 -> 2011)
  • Lancia Delta I. (1994 ->)
  • Lancia Thema (1994 ->)
  • Lancia Y
  • Lancia K
  • Lancia Z
  • Mercedes A-Classe
  • Mercedes C-Classe inkl. T-Modell (1993 ->)
  • Mercedes CLK
  • Mercedes E-Classe inkl. T-Modell (1994 ->)
  • Mercedes S-Classe (1994 ->)
  • Mercedes M-Classe / SL / SLK / V-Classe
  • Mercedes Viano / CLK
  • Opel všechny modely (1988 ->)
  • Peugeot 107 (červen 2005 -> červen 2014)
  • Peugeot 1007
  • Peugeot 206
  • Peugeot 306 (1993 ->)
  • Peugeot 307 (-> 2004)
  • Peugeot 405 (1992 ->)
  • Peugeot 406 (1995 ->)
  • Peugeot 407 (-> 2004)
  • Peugeot 806 (1995 ->)
  • Peugeot 807
  • Peugeot Expert
  • Peugeot Partner
  • Renault Avantime
  • Renault Espace
  • Renault Kangoo
  • Renault Clio (1994 ->)
  • Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
  • Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
  • Renault Mégane
  • Renault Scénic
  • Renault Master
  • Renault Vel Satis
  • Renault Twingo (1994 ->)
  • Saab 900 (1993 ->)
  • Saab 9000 (1995 ->)
  • Saab 9.3 (1993 ->)
  • Saab 9.5 (1997 ->)
  • Smart ForFour
  • Smart ForTwo
  • Smart Roadster
  • Toyota Aygo I. [AB1] (únor 2005 -> červen 2014)
Katalogové číslo223611
ZnačkaMacrom
OdkazyOficiální webová prezentace
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na:
- Monobloky
- 2kanálové
- 3kanálové
- 4kanálové
- 5kanálové
- 6kanálové
- více kanálové

Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory.

Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery.

2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě.

3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer.

4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer.

6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji.

Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED".
5
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. D
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 4 x 32 + 1 x 170 W
Max. (maximální) výkon na 4 ΩŠpičkovy výkon "Max.", který zesilovač dokáže vyvinout na velmi krátký čas. Relativně nedůležitý parametr. Jde hlavně o marketingový tah, jak na vysoká čísla nalákat zákazníka. 4 x 54 + 1 x 300 W
Frekvenční rozsahSchopnost zesilovače reprodukovat signál od nejnižšího kmitočtu po nejvyšší = věrně reprodukovat zvuk v konkrétním frekvenčním pásmu.

Odborně:
V oblasti kmitočtů od 40 až po 16 000 Hz se vyskytuje převážná většina základních i alikvótních (harmonických) tónů všech hudebních nástrojů. Nás zajímá, jaký je průběh vyzářeného akustického tlaku v tomto rozsahu kmitočtů při napájení reproduktorové soustavy konstantním příkonem. Tomuto průběhu říkáme kmitočtová charakteristika, která nám udává úroveň vyzářeného akustického tlaku v decibelech (dB) v závislosti na kmitočtu. Nejvýstižněji lze vyjádřit kmitočtovou charakteristiku reproduktoru nebo reproduktorové soustavy grafem.

Většinou ale je kmitočtová charakteristika udávaná uvedením maximální tolerance akustického tlaku v daném kmitočtovém rozsahu, např. 50 až 15 000 Hz -+ 6 dB. Jelikož je kmitočtová charakteristika reproduktorů i soustav obecně značně nerovnoměrná, neudávají někteří výrobci z preztižních důvodů ve svých kalalozích ani tuto maximální toleranci akustického tlaku v decibelech. Takto ochuzený údaj je bohužel bezcenný. Co je platné, že výrobce nabízí reproduktorovou soustavu s kmitočtovým rozsahem 30 až 20 000 Hz, jestliže se obává uvést maximální nerovnoměrnost akustického tlaku v tomto rozsahu, neboť může mít toleranci např. +- 20 dB.

Nerovnoměrnost neboli zvlnění kmitočtového průběhu u dobrých reproduktoprových soustav pro kvalitní přednes hudby nemá překročit v pásmu 80 až 12 000 Hz +- 3 dB a v pásmu 40 až 16 000 Hz +- 6 dB. Větší nerovnoměrnost již ochuzuje nebo zdůrazňuje určité tónové oblasti, což může způsobit slyšitelné nebo i rušivé zkreslení. Mění se také podíl mezi základními tóny a vyššími harmonickými, tím se mění barva zvuku a jednotlivé hudební nástroje i celý hudební obraz zní nepřirozeně.
20 - 20000 Hz
Harmonické zkreslení (THD)Celkový podíl harmonického zkreslení udává, nakolik je vstupní signál v zesilovači zkreslen. Zkreslení se projevují jako vrchní vlny, obsažené ve výstupním signálu. Podíl původně nepřítomných částí signálu se udává v procentech, typické hodnoty se pohybují mezi 0,001 % až 0,5 %.

Zkreslení se měří v jejich výkonovém pásmu. Pokud od určitého výkonu překročí hranici 0,7 %, je to hodnota výstupního výkonu daného zesilovače, od níž už nehraje nezkresleně a od níž obvykle zkreslení strmě narůstá, takže s nějakým dalším nárůstem výkonu se již nedá počítat. Čím nižší hodnota, tím lépe.
0,001 %
Odstup signál/šumOdstup signálu od šumu znamená, že výstupní signál pokaždé obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadřuje, jak velký je podíl tohoto šumu ve srovnání s užitečným signálem. Udává se tzv. hodnota A, která nebere tolik v úvahu hluboké a velmi vysoké frekvence. To odpovídá charakteristice lidského sluchu, který na hluboké frekvence není tak citlivý, zejména pod 1 kHz. Čím vyšší hodnota, tím je na tom zesilovač lépe. > 120 dB
Rozměry zesilovače195 x 130 x 38 mm

Komentáře k produktu

2|Daniel , 22.06.2022, 18:06
Dobry den mam dilemu vozidlo je Hyundai Tucson 2019 s Navi Mobis a rozhodujem sa ci zobrat tento zosilnovac M-DSPA 500 5-kanal vykon 4x32RMS a 170W na subwofer tam rozmyslam ze by islo OEM ozvučnica Basser 10\" do rezervného kolesa 17 a sub Gladen M-Line 10 bude to stacit 170wrms do rezervneho kolesa? pocitim ten rozdiel oproti tovarenskemu pripojeniu? kedze tovarenske radio predpokladam dava tak 20W rms?niekde som cital ze raz tolko watov vykonu znamena 3db rozdiel co je asi raz tolko v hlasitosti planujem to lebo je to plug and play s original kablom.alebo si myslite ze radsej zobrat Macrom M-DSPA401 4x70w rms 4-kanal a napojit nanho napriklad aktivny subwofer eton res 11. podotykam ze uz mam vytlmene komplet vsetky 4 dvere a namontovane vpredu ETON POW 160.2 a vzadu koaxial Hertz CX 165 zvuk sa vyrazne zlepsil ale chyba trocha hlasitosti este a nieco co by este aj posteklilo odzadu sedacku :-) a vnutorne organy.dakujem za odpoved.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 27.06.2022 08:40
Dobrý den, u tohto vozidla bohužel není možná instalace zesilovače s DSP formou Plug and Play, jelikož originální kabeláž tuto možnost nenabídne vždy bude nutné upravit piny přímo v konektoru případne na kabeláži což pro nás není problém avšak  v takovém případě bych doporučil použít některý z kvalitnějších zesilovačů . Pro více informací nás kontaktujte na mail dotaz@ahifi.cz . 
 
1|Dominik , 29.06.2021, 06:59
Zdravím, mám dotaz. Podporuje již android 10? Četl sem zde problém s připojením, proto se ptám zda je tento problém už vyřešen. Měl bych zájem o tento zesilovač do škody superb 2. Děkuji za odpověď.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 30.06.2021 14:17
Dobrý den Vážený zákazníku, obávám se, že Android 10 zatím podporu pro tuto aplikaci nemá. 

Hodnocení

Celkové hodnocení
60 %
2 zákazníci hodnotili
Jakub Jenč
22. 3. 2021

K zesilovači jako k takovému není co vytkout.Jedniné špatné je to že aplikace která ovládá zmíněný zesilovače nenaváže spojení s android 10. Takže ještě nutno dokoupit starý telefon.

Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 22.03.2021 16:21
Dobrý den Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení ověříme možnosti aktualizace a případně se Vám ozveme s řešením. 
Ohodnoťte produkt:

Mohlo by vás také zajímat

Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Alfa Romeo / Fiat / Jeep / Dodge / Peugeot / Citroen / LanciaRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Alfa Romeo / Fiat / Jeep / Dodge / Peugeot / Citroen / Lancia590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Nissan / Infiniti / Opel / Renault / FiatRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Nissan / Infiniti / Opel / Renault / Fiat590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Kia / HyundaiRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Kia / Hyundai590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Kia / HyundaiRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Kia / Hyundai590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - MercedesRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Mercedes590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - VW / Audi / Seat / ŠkodaRychlý náhled (1 hodnocení)kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - VW / Audi / Seat / Škoda590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land RoverRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover590 KčNaskladňujeme do 1 týdneKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - univerzální ISOKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - univerzální ISORychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - univerální ISO590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dnyKabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401Kabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Citroen / Peugeot / ToyotaRychlý náhledkabelový svazek pro zesilovač M-DSPA401 - Citroen / Peugeot / Toyota590 KčObvykle naskladňujeme za 1 - 2 dny
Zeptejte se nás
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.