Druh instalaceOdhlučnění předních a zadních podběhů a motorové části
VozidloAudi Q3
Datum realizace07.12.2020
Časová náročnost8 hodin
Cena instalace15 236 Kč s DPH
Audi Q3 - odhlučnění podběhů a motoru
Fotoreportáž
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2002_.jpg)
Přední i zadní podběhy má Audi prakticky u všech modelů textilní, proto odhlučňujeme vždy ve dvou vrstvách přímo karoserii. V tomto případě jsme kvůli velmi stísněnému prostoru museli volit materiály s tenčí tloušťkou. V první vrstvě jsme tedy zvolili prémiový antivibrační materiál Comfortmat Dark D3, který sníží nízkofrekvenční hluk a samozřejmě zamezí vibracím.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2003_.jpg)
Jako druhou vrstvu jsme zvolili lehký membránový materiál Comfortmat Integra, který poskytuje zvukovou izolaci až 28 dB, je samozřejmě zcela voděodolný a výrazně sníží pronikání hluku o středních a vysokých frekvencích.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2005_.jpg)
Stejným způsobem jsme postupovali i u zadních podběhů. Antivibrační materiál Comfortmat Dark D3 o tloušťce 3 mm a MLF s vysokou hodnotou 0,41 jednotek lepíme po celé ploše podběhu, čímže účinně zamezíme vibracím a pronikání nízkofrekvenčního hluku.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2006_.jpg)
Jako druhu vrstvu opět volíme membránový materiál Comfortmat Integra, který jsme aplikovali ve druhé vrstvě i u předních podběhů.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2007_.jpg)
Také odhlučnění torpéda může přinést zajímavé výsledky. Stěrače jsou zdrojem silných vzduchových turbulencí a prostor pod spodním okrajem čelního skla je často veliký. Vytváří se zde efekt zvuku v jeskyni a to v bezprostřední blízkosti interiéru. Druhým důvodem k odhlučnění torpéda je snížení hluku od motoru. Nejprve tradičně aplikujeme antivibrační materiál, konkrétně Comfortmat Dark D2, který odfiltruje silné vibrace motoru.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2008_.jpg)
Jako druhou vrstvu nejčastěji aplikujeme zvukově izolační materiál Comfortmat Neoprene a to z několika důvodů. Kromě dostatečné zvukové izolace tento materiál nabízí i absolutní voděodolnost, která je pro tuto oblast zásadní. A jelikož torpédo je často opatřeno mřížkou, je černá barva tohoto materiálu ideální pro nenápadnou aplikaci.
![](/files/products_fotogaleries/detail/c/ckeditorq3_9.12_.2009_.jpg)
Nezapomínáme ani na kapotu, na kterou v první vrstvě aplikujeme opět lehký antivibrační materiál Comfortmat D2. Tím kapotu zpevníme, zamezíme vibracím, které se přenáší do dalších částí vozu a zmizí i typický plechový zvuk při zavření kapoty. Na originální kryt kapoty následně aplikujeme zvukově i tepelně izolační materiál Comfortmat Vision, který sníží hluk motoru a to při zachování původního vzhledu motorového prostoru.
Podobné montážeProhlédněte si podobné realizace z naší montážní dílny
Odhlučnění vozidel
Využijte našich cenově zvýhodněných balíčků odhlučnění včetně instalace.
Potřebujete se na něco zeptat?
Zavolejte nám na naši zákaznickou linku, napište email, nebo využijte online formulář.
+420 607 383 838dotazy@ahifi.cz