Pozice zesilovače v autě
Umístění zesilovače by mělo být na takovém místě, aby nedošlo k poškození, popř. k nedostatečnému chlazení. Často se montuje na zadní stěnu zadních sedadel, tam se musí počítat s určitou vůlí kabeláže při sklopení sedadla, na kterém je zesilovač.
Napájecí kabel (PLUS)
Napájení (PLUS) se instaluje přímo od akumulátoru vozidla s tím, že pojistka, která chrání napájecí okruh, má být co nejblíže akumulátoru a kabelové očko pevně přichycené k plus kontaktu, aby nedocházelo k jiskření při zátěži. Pokud je zesilovač pouze na subwoofer, může se napájecí kabel (plusový) vést prahem na levé straně (po směru jízdy), tak i RCA kabel od autorádia. Pokud je zesilovač použit na reproduktory, je doporučeno vést kabely středovým panelem pod zadní sedadla, popř. pravou stranou, ohledně rušení, které na sebe může vázat napájecí nebo RCA kabel, tzn., co nejdále od hlavního svazku vozidla, který vede ze zadní části (palivové čerpadlo, světla atd.).
Kostra (MINUS)
Ukostření zesilovače se instaluje co nejblíže zesilovači, mohou se využívat šrouby zadních pásů popř. jiné originální šrouby, kde je zaručený kvalitní spoj (ukostření). Pozor na lakované části, tam je nutno toto kostřící místo řádně očistit..
Spínání (REMOTE)
Sepínací kabel bývá někdy (podle výrobce) součástí RCA kabelu a někdy je zvlášť, ale vede se stejně jako RCA kabely a zapojí se za autorádiem na kabel „REMOTE“, tzn. po zapnutí autorádia se na něm objeví +12 V.
Ochrana kabelu a správné zakončení
Je nutné dbát na to, aby se kabeláže někde nepoškodily o ostré hrany. Proto je dobré používat ochranné hadice tzv. husí krky, hlavně v motorovém prostoru. Všechna kabelová očka nebo vidličky na koncích kabeláže je dobré propájet „kabel vs. vidlička,“ aby byl zaručen kvalitní spoj. Po zmáčknutí kleštěmi se může po určité době vidlička (očko) uvolnit, a tím vznikat jiskření, výpadky zesilovače atd.