Antivibrační materiál Comfortmat Vespa
antivibrační materiál, 700 x 500 mm, tloušťka 2,5 mm, MLF 0,36, hmotnost 3,51 kg/m²
Více o produktu
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
- Využijte naši poradnu
- Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
- Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
Antivibrační materiál Comfortmat Vespa
Comfortmat Vespa stojí na pomezí mezi nejprodávanějším antivibračním materiálem Comfortmat Ghost a prémiovým materiálem Comfortmat Cobra, čemuž odpovídají i vynikající technické parametry. Vespa nahrazuje hned dva velmi populární antivibrační materiály, konkrétně Comformat G2 a G3 a pokrok je znát prakticky ve všech ohledech. Nepatrně se navýšila tloušťka na 2,5 mm, díky čemuž se Vespa stává více univerzálnějším a účinnějším materiálem. Design a další důležité vlastnosti přebírá po pokročilejším materiálu Comfortmat Cobra. Především se jedná o tmel nejnovější generace Poison ze směsi speciálních polymerů, který poskytuje materiálu vylepšený akustický ztrátový činitel, výrazně vyšší přilnavost ke kovu, vysokou stabilitu, odolnost vůči vnějším vlivům a široký teplotní rozsah při provozu. Vespa obsahuje stejně jako Cobra hliníkovou fólii Scale One z inovované slitiny, jenž poskytuje materiálu vysokou pevnost a zvyšuje jeho účinnost. Fólie s matným finišem a diamantovým vzorem zajišťuje materiálu výjimečný design a navíc zlepšuje přilnavost s druhou vrstvou odhlučnění. Materiál je odolný vůči vodě, vlhkosti, olejům i extrémním teplotám, má antikorozní vlastnosti a ponechává si stejné vlastnosti v zimě i v létě.Hlavní vlastnosti antivibračního materiálu Comfortmat Vespa
- Antivibrační materiál o tloušťce 2,5 mm.
- V limitované Black Edition speciálně pro český trh.
- Akustický ztrátový činitel (MLF) o hodnotě 0,36 jednotek pro oblasti se středním a vyšším zatížením vibracemi.
- Nový tmel Poison s excelentní přilnavostí ke kovu, vysokou stabilitou a širokým teplotním rozsahem.
- Inovovaná fólie Scale One ze slitiny hliníku poskytuje vysokou pevnost při zachování vysoké flexibility při aplikaci.
- Matný povrch fólie zvyšuje přilnavost aplikované druhé vrstvy odhlučnění.
- Jednoduchá instalace na všechny typy povrchů bez nutnosti zahřívání.
- Antikorozní vlastnosti, odolnost vůči vodě, vlhkosti, olejům a antikorozní vlastnosti.
- Odolnost vůči přírodním vlivům i extrémním teplotám - ponechává si stejné vlastnosti v zimě i v létě.
- Design upravený pro evropský trh.
Technické parametry antivibračního materiálu Comfortmat Vespa
- Tloušťka: 2,5 mm
- Rozměr: 700 x 500 mm
- Hmotnost: 1,23 Kg (3,51 kg / m²)
- Akustický ztrátový činitel (MLF): 0,36
- Přilnavost: 16 N / cm
- Barva: černo-zlatá
- Cena za: 1 ks
Kam materiál Comfortmat Vespa aplikovat
Antivibrační materiál Comfortmat Vespa můžete aplikovat téměř všude, kde je potřeba snížit vibrace. Vzhledem k tloušťce 2,5 mm a vysokému akustickému ztrátovému činiteli je materiál vhodný zejména pro oblasti se středním až středně vysokým zatížením vibracemi. Vespa je ideální například pro vnější a vnitřní plech dveří a využití najde také jako první vrstva při odhlučnění, střechy, blatníků, torpéda nebo plastových podběhů. Použít můžete i na podlahu, dno kufru, podběhy nebo motorovou přepážku, na tyto oblasti však doporučujeme zvolit antivibrační materiál o tloušťce 3 nebo 4 mm. V našem článku "jak vybrat antivibrační materiál" se dozvíte veškeré další informace o antivibračních materiálech, jejich použití, i správném výběru. Pokud si nejste jisti, jaké materiály a v jakém množství použít na odhlučnění vozidel, využijte náš konfigurátor odhlučnění. Nejčastější použití antivibračního materiálu Comfortmat Vespa:- Vnější plech dveří
- Vnitřní plech dveří
- Víko kufru
- Střecha
- Torpédo
- Plastové podběhy
- Prostor pod zadními sedačkami
- Dno kufru
- Přední kovové podběhy
- Zadní kovové podběhy
- Podlaha
- Blatníky
O tlumicích materiálech Comfortmat
Společnost Comformat působí na trhu již od roku 2010 a za tu dobu se rychle etablovala do pozice předního světového výrobce antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Comfortmat přinesl do automobilového průmyslu nové technologie umožňující maximální efektivitu, nižší hmotnost materiálů, stálou účinnost i v extrémních teplotách a v neposlední řadě velmi snadnou aplikaci. V posledních letech Comfortmat udává směr v oblasti odhlučnění vozidel a pravidelně přináší na trh materiály s rekordní účinností a excelentními vlastnostmi, kterých doposud nebylo možné dosáhnout. To vše je možné pouze mnohaletým výzkumem v laboratořích Comfortmat, nejvyšší kontrolou kvality v každé fázi výroby, modernizací výrobních strojů se zapojením předních světových odborníků do automatizace výrobních linek a vytvoření výzkumného centra vybaveného nejmodernějšími zařízeními. Vysoce kvalifikovaní odborníci společnosti Comfortmat mají rozsáhlé vědecké a výrobní zkušenosti, pravidelně provádějí nezbytné fyzikální a mechanické zkoušky a disponují odbornými znalostmi z oblasti vibroakustických vlastností automobilů. Díky tomu mohou výrobky Comfortmat splňovat ty nejnáročnější požadavky současného automobilového trhu. Katalogové číslo | COM VESPA |
Značka | Comfortmat |
Nadrozměrná zásilka | Ano, |
Typ materiálu | Antivibrační |
Tloušťka | 2,5 mm |
Rozměr | 700 x 500 m |
Hmotnost 1 kusu | 1,23 Kg |
Plošná hmotnost | 3,51 Kg / m² |
Akustický ztrátový činitel (MLF)Akustický ztrátový činitel (anglicky mechanical loss factor) vyjadřuje schopnost materiálu pohlcovat šířící se zvuk a měnit energii zvukem vytvořených vibrací na tepelnou energii. Teoretický maximální ztrátový činitel je 1, což znamená žádné vibrace. Například neodhlučněná ocel o tloušťce 1 mm má ztrátový činitel cca 0,001 při 200 Hz. Platí tedy, že čím vyšší je ztrátový činitel, tím lépe. Kombinací tlumících materiálů je možné ztrátový činitel výrazně zvýšit až k hodnotám blížícím se 1. | 0,36 |
Přilnavost | 16 N / cm |
Hliníková fólie | Scale one 100 μm |
Voděodolnost | Ano |
Barva | Černá se zlatým potiskem |
Cena za | 1 kus |
Pořadí vrstev | 1. vrstva |
Komentáře k produktu
5|Michal , 12.02.2024, 09:37
Dobrý denU Peugeotu 307 nejsou reproduktory uchycené v konstrukci dveří ,ale přímo v tapci. Lze tento antivibrační materiál aplikovat i na plastovou vnitřní stěnu tapce? Plánují instalací výkonnějších reproduktorů, ale už teď se sériovými reproduktory je zvuk rezonujícídh dveří strašný. Popřípadě co vše by jste mí doporučil ošetřit . Děkuji
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 13.02.2024 13:21
Dobrý den Vážený zákazníku. To je ideální řešení. Vyztužit dveřní obložení a následně na něj aplikovat Soft Wave.4|Ladislav , 05.02.2024, 15:42
Dobrý den plánují o odhlučnění podlahy VW T5 ne kvůli muzice ale spíš okolním zvukům. A jelikož jsem v tomto úplný začátečník tak nevím zda by mi stačil tento produkt nebo je lepší koupit dle konfigurace set co nabízíte.Auto je využíváno denně,částečně pracovní cestovní a spací,původní majitel občas někde něco nalepil,já dodal strop K-Fkex,boky Izolace Reimo X-Trem Isolator.Můžete mi prosím poradit vhodný produkt. Děkuji
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 06.02.2024 10:22
Dobrý den Vážený zákazníku. Vespu můžete na podlahu použít. Aby odhlučnění fungovalo správně, je nutné ještě aplikovat druhou vrstvu. Doporučím Raptor.3|Filip , 16.01.2024, 17:12
Dobrý den, kolik kusů tohoto materiálu je potřeba do obou předních dveří u octavia 1? Děkuji.
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 17.01.2024 11:40
Dobrý den Vážený zákazníku. Budete potřebovat 4 ks.2|Serhii , 17.03.2023, 12:51
Dobrý den, kolik by toho potřeboval na podlahu, Hyundai i30 hatchback 2013, napište prosím v kusech.Děkují.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 17.03.2023 16:03
Dobrý den Vážený zákazníku, dle našich zkušeností by se mělo jednat o 7 max. 8 ks. 1|Jan , 08.01.2022, 18:39
Dobry den, na dvere je lepsi aplikovat toto nebo Comfortmat S2 dekuji
Odpověď: Ing. Karel Konečný - AHIFI.CZ, 08.01.2022 22:35
Dobrý den,
můžete oboje. S2 je základní materiál, G2 je účinnější. Pak ještě doporučuji D2, který je nejúčinnější a zároveň nejlehčí.
Hodnocení
Zeptejte se nás