Antivibrační materiál Comfortmat Extreme
antivibrační materiál, 700 x 500 mm, tloušťka 3,5 mm, MLF 0,63, hmotnost 5,45 Kg / m²
Více o produktu
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
- Využijte naši poradnu
- Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
- Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
Antivibrační materiál Comfortmat Extreme
Profesionální antivibrační materiál o tloušťce 3,5 mm z nejvyšší řady Expert, který byl zcela přepracován v roce 2021. Extreme se skládá ze dvou druhů nově vyvinutých tmelů, kde každý plní svou odlišnou funkci. Převážnou část materiálu tvoří horní vrstva z inovovaného bitumenu, který disponuje o 20 % vyšší tuhostí než předcházející verze a umožní s nejvyšší účinností odfiltrovat vibrace i na těch nejvíce zatížených oblastech. Druhá vrstva ze speciálního odlehčeného tmelu vyniká kromě nízké hmotnosti extrémní přilnavostí, která byla o 15 % navýšena. Obě vrstvy jsou navíc oddělené hliníkovou folií pro ještě vyšší tuhost a účinnost materiálů. Stejnou fólii je opatřena i vrchní strana materiálu. Výsledkem je nejúčinnější antivibrační materiál na trhu o tloušťce 3,5 mm s akustickým ztrátovým činitelem přesahujícím 0,63 jednotek, který si hravě poradí s vibracemi i nízkofrekvenčním hlukem. Materiál je vhodný i pro výkonné SPL audio instalace. Extreme je samozřejmě odolný vůči vodě, vlhkosti, olejům i extrémním teplotám, má antikorozní vlastnosti a ponechává si stejné vlastnosti v zimě i v létě. Upozoňujeme, že materiál je určený zejména pro instalační centra a je nezbytné je před aplikací nahřát na 50 stupňů.Unikátní technologie materiálu Comfortmat Extreme
Comfortmat Extreme je vyráběn jedinečnou patentovanou technologií BitFoil II umožňující dvojitou laminaci bitumenu a jeho spojení s hliníkovou fólií na téměř molekulární úrovni. Dále disponuje dvojitou vrstvou speciální fólie, jejíž výrobní proces využívá technologii dvojitého tepelného zpracování HotAL II. Ta zaručuje zvýšenou tuhost fólie při zachování vynikající flexibility při práci. Nová technologie inFliz pro jednoduchou aplikaci butylové směsi na hliníkovou fólii umožňuje úplnou absenci vzduchu mezi vrstvami, a díky rovnoměrnějšímu rozložení po celé ploše výrazně zlepšuje vlastnosti materiálů. Nový design s mřížkou na fólii pomáhá při řezání materiálu, usnadňuje instalaci a také chrání výrobky Comfortmat před padělky.
Hlavní vlastnosti antivibračního materiálu Comfortmat Extreme
- Profesionální antivibrační materiál o tloušťce 3,5 mm z nejvyšší řady Expert.
- Vysoká účinnost díky speciálnímu složení ze dvou odlišných tmelů.
- Nejúčinnější materiál na trhu o tloušťce 3,5 mm s akustickým ztrátovým činitelem 0,63.
- Unikátní patentovaná technologie BitFoil II pro maximální tuhost a účinnost materiálu.
- O 20 % vyšší tuhost a o 15 % vyšší přilnavost oproti minulé verzi.
- Ideální pro maximální odhlučnění vozu nebo na výkonné SPL aparatury.
- Odolnost vůči vodě, vlhkosti, olejům a antikorozní vlastnosti.
- Stejné vlastnosti v zimě i v létě díky vysoké odolnosti vůči extrémním teplotám.
- Materiál je před aplikací nutné nahřát na teplotu +50°C.
Technické parametry antivibračního materiálu Comfortmat Extreme
- Tloušťka: 3,5 mm
- Rozměr: 700 x 500 mm
- Hmotnost: 1,91 Kg (5,45 Kg / m²)
- Akustický ztrátový činitel (MLF): 0,63
- Přilnavost: 10 až 12 N / cm
- Ražba: 6 x 6 mm
- Barva: černá se zeleným potiskem
- Cena za: 1 ks
Kam materiál Comfortmat Extreme aplikovat
Antivibrační materiál Comfortmat Extreme můžete aplikovat téměř všude, kde je potřeba snížit vibrace karoserie. Vzhledem k tloušťce 3,5 mm a vysokému akustickému ztrátovému činiteli je však materiál vhodný zejména pro oblasti s velmi vysokým zatížením vibracemi. Vhodnou oblastí použití je zejména podlaha, motorová přepážka a přední a zadní podběhy. Extreme je vhodný i pro SPL audio instalace a v takovém případě jej můžete použít i na dveře. Na ostatní plochy vozidla je již tloušťka 3,5 mm zbytečně silná. V našem článku "jak vybrat antivibrační materiál" se dozvíte veškeré další informace o antivibračních materiálech, jejich použití, i správném výběru. Pokud si nejste jisti, jaké materiály a v jakém množství použít na odhlučnění vozidel, využijte náš konfigurátor odhlučnění. Nejčastější použití antivibračního materiálu Comfortmat Extreme:- Podlaha
- Dno kufru
- Přední kovové podběhy
- Zadní kovové podběhy
- Motorová přepážka
- Středový tunel
- Torpédo
O tlumicích materiálech Comfortmat
Společnost Comformat působí na trhu již od roku 2010 a za tu dobu se rychle etablovala do pozice předního světového výrobce antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Comfortmat přinesl do automobilového průmyslu nové technologie umožňující maximální efektivitu, nižší hmotnost materiálů, stálou účinnost i v extrémních teplotách a v neposlední řadě velmi snadnou aplikaci. V posledních letech Comfortmat udává směr v oblasti odhlučnění vozidel a pravidelně přináší na trh materiály s rekordní účinností a excelentními vlastnostmi, kterých doposud nebylo možné dosáhnout. To vše je možné pouze mnohaletým výzkumem v laboratořích Comfortmat, nejvyšší kontrolou kvality v každé fázi výroby, modernizací výrobních strojů se zapojením předních světových odborníků do automatizace výrobních linek a vytvoření výzkumného centra vybaveného nejmodernějšími zařízeními. Vysoce kvalifikovaní odborníci společnosti Comfortmat mají rozsáhlé vědecké a výrobní zkušenosti, pravidelně provádějí nezbytné fyzikální a mechanické zkoušky a disponují odbornými znalostmi z oblasti vibroakustických vlastností automobilů. Díky tomu mohou výrobky Comfortmat splňovat ty nejnáročnější požadavky současného automobilového trhu.Katalogové číslo | COM EXTREME |
Značka | Comfortmat |
Nadrozměrná zásilka | Ano, |
Odkazy | Oficiální webová prezentace |
Typ materiálu | Antivibrační |
Tloušťka | 3,5 mm |
Rozměr | 700 x 500 mm |
Hmotnost 1 kusu | 1,91 Kg |
Plošná hmotnost | 5,45 Kg / m² |
Akustický ztrátový činitel (MLF)Akustický ztrátový činitel (anglicky mechanical loss factor) vyjadřuje schopnost materiálu pohlcovat šířící se zvuk a měnit energii zvukem vytvořených vibrací na tepelnou energii. Teoretický maximální ztrátový činitel je 1, což znamená žádné vibrace. Například neodhlučněná ocel o tloušťce 1 mm má ztrátový činitel cca 0,001 při 200 Hz. Platí tedy, že čím vyšší je ztrátový činitel, tím lépe. Kombinací tlumících materiálů je možné ztrátový činitel výrazně zvýšit až k hodnotám blížícím se 1. | 0,63 |
Přilnavost | 10 až 12 N / cm |
Hliníková fólie | 2x HotAl II 100 μm |
Voděodolnost | Ano |
Barva | Černá se zeleným potiskem |
Cena za | 1 kus |
Pořadí vrstev | 1. vrstva |
Komentáře k produktu
2|Tomáš , 05.04.2022, 23:08
Dobrý den, pokud mám omezený prostor, je obecně lepší přidat na antivibračním materiálu, nebo na zvukové izolaci?Děkuji za odpověď.
Odpověď: Odborný prodejce - AHIFI.CZ, 06.04.2022 15:08
Dobrý den Vážený zákazníku, aplikovat je třeba obě vrstvy, tedy antivibrační i protihlukovou. Jedna bez druhé bohužel nebude fungovat. Nelze tedy říct, že by obecně bylo lepší dát silnější antivibrační, protože pokud se na ni nepoužije protihluková, nebude stejně fungovat správně. Pokud jsme omezeni tloušťkou materiálu, doporučuji volit slabší antivibrační a volit na něj slabší protihlukový, výsledek bude lepší, než kdyby se použila pouze silnější antivibrační vrstva.1|Libir , 30.06.2021, 18:18
Dobrý den, jak správně a co nejlépe doporučujete s tímto materiálem pracovat??? Máte nějaké doporučení??? Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Konečný - AHIFI.CZ, 01.07.2021 08:29
Dobrý den, materiál je nezbytné nahřát na cca 50 stupňů a poté aplikovat pomocí přítlačného válečku. Hodnocení
Montáže produktu
Mercedes-Benz A-Class (W169)Volkswagen AmarokBMW 5 (G30)Land Rover DiscoveryAudi A6 (C8)Opel InsigniaMazda 6Audi SQ8Audi Q7Ford Tourneo CustomŠkoda KaroqVW CaddyPeugeot TravellerMazda 6Audi A6 (C8)Volkswagen T6Toyota CorollaToyota Proace VersoŠkoda Superb 3Opel InsigniaMercedes-Benz VitoHyundai Santa FeMercedes-Benz V-ClassBMW X6 (G06)Škoda Kodiaq RSDacia DusterToyota CHR HybridBMW 5 (G31)Toyota Proace VersoMercedes-Benz GLEMercedes-Benz V-ClassFord Tourneo CustomSubaru LevorgMazda CX-5Tesla Model 3Ford RangerOpel Zafira LifeŠkoda KodiaqLand Rover DiscoveryMercedes-Benz VitoHummer H2Tesla Model YBMW 7 (F01)Jeep WranglerAlfa Romeo 4CŠkoda Octavia 4BMW X5 (G05)Toyota RAV 4Mercedes-Benz V-ClassToyota CamryLand Rover DefenderPorsche CayenneŠkoda Fabia 4
Zeptejte se nás