Chemotion máme v nabídce přesně jeden rok a za tu dobu jsme si jejich autokosmetiku hodně oblíbili. Funkční a promyšlené portfolio produktů, zdařilý marketing a k tomu více než příznivá cena. Ta se však nikterak negativně neprojevuje na kvalitě, která se naopak vyrovná a mnohdy i předčí dražší produkty zaběhlých výrobců. Ostatně to samé platí i o ADBL, jehož obliba roste raketovým tempem a aktuálně se pravděpodobně jedná o nejprodávanější značku v České republice i okolních státech. Výrobci z Polska autokosmetiku zkrátka umí a Chemotion není výjimkou. Nedávno došlo ke kompletnímu rebrandingu značky a my vám ukážeme, co vše se změnilo.
Rebranding ve velkém stylu
Jestli v Chemotion v něčem za dravou konkurencí zaostávali, tak to byly především láhve a obaly. A právě na tom v Chemotion naplno zapracovali a představili kompletně nový brand. A nám se hodně líbí! Přišel navíc krátce po kompletním rebrandingu Ahifi, takže naprosto chápeme, kolik práce a starostí za tím vším je. Jak už to bývá obecně s designem, tak ten je hodně subjektivní. Novinky bývají často s neochotou příjímány a mnohdy to zabere delší čas. Tady se za nás ale vše povedlo na jedničku a hlavně veškeré změny jsou velmi pozitivní a hmatatelné. Co vše je tedy nové?
Nové logo a hlavní barva
Jak jsme již zmínili, tak kluci z Chemotion do toho šli naplno a změnili prakticky vše, alespoň co se týče vizuálu. A tak nepřekvapuje, že představili i nové logo. To je určitě modernější, elegantnější a tak nějak více se hodí k autokosmetice a autům obecně. Za nás umí vyjádřit i ty emoce, na které se v Chemotion rádi odkazují. Změnou prošla i hlavní firemní barva, kdy modrou nahradila tmavě zelená. A to ne ledajaká. Cílem bylo napodobit slavnou "British Racing Green", která je nedílnou součástí historie automobilových závodů a téměř kultovní barvou na vozech značky Mini.
Nové láhve a rozprašovače
Pro každého z uživatelů určitě důležitější změna. Produkty Chemotion nyní zakoupíte v nových láhvích, které se od těch původních liší prakticky vším. Průhledné láhve nahradily bílé, které jsou navíc výrazně pevnější a díky optimálnímu tvaru se skvěle drží. Změnou prošel i objem, kdy láhve o objemu 400 ml nahradily tradiční půllitrové. I nadále však můžete zakoupit u části produktů objem 250 ml a u všech pak 1000 a 5000 ml (na eshop všechny objemy postupně doplňujeme). Chemotion tak patří k hrstce výrobců, u kterých si můžete vybrat objem doslova podle svých potřeb. Ještě zásadnější změnou prošly rozprašovače, na které v minulosti mířila největší kritika. Nyní je vše v pořádku a rozprašovače patří k těm kvalitnějším, na které se můžete spolehnout.
Nové etikety se saténovým povrchem
Co se týče designu etiket, tak i zde jsme se dočkali výrazné změny. Tou první je rozdělení produktů dle účelu a to na exteriérové, jejichž etikety jsou v tmavě zelené barvě a interiérové se světle šedou barvou. Sice maličkost, ale pomáhá se zorientovat mezi hromadou produktů. Za nás skvělý nápad. Snad nejvíce nás ale zaujala kvalita etiket, s jakou jsme se nesetkali snad u žádného dalšího výrobce. Etikety jsou opatřeny saténovou ochranou, která má hned několik funkcí. Zaprvé skvěle vypadá, je velmi příjemná na dotek a vypadá opravdu kvalitně. Naživo, i na fotkách (a co si budem, to je samozřejmě u autokosmetiky také důležité). Mnohem důležitější je však protiskluzová úprava, která výborně funguje v případě mokrých rukou či rukavic. Folie poskytuje skvělý úchop a když uschne, vrací se do své elegantní podoby. Na etiketě najdete také základní popis výrobku a návody v několika jazycích (včetně češtiny).
Nové a vylepšené produkty
Pokud jste si již zvykli na bestsellery Chemotion, tak se nemusíte obávat žádných změn. Receptura většiny produktů zůstala stoprocentně zachovaná, naopak některé byly i vylepšené. S novým designem a skvělými láhvemi se objevily i další produktové benefity, jako je například video ke každému produktu, které najdete vždy v galerii na našem eshopu. Kromě vylepšených produktů bylo představeno i několik nových. Níže se můžete podívat na produkty, které prošly nějakou změnou, nebo jsou uplně nové.
- Chemotion Snow Foam - inovoaná aktivní pěna s mnohem vyšší účinností a bohatší pěnou za skvělou cenu.
- Chemotion APC - nepostradatelný univerzální čistič nyní ještě více koncentrovaný, silnější a bez nepříjemného zápachu.
- Chemotion Tyre and Wheel Cleaner - nový produkt pro čištění kol a pneumatik, koncentrovaný a vysoce účinný.
- Chemotion Iron Less - tradiční produkt, u kterého byla již tak vysoká účinnost ještě navýšena a patří k těm nejsilnějším na trhu.
- Chemotion Hydro Dry Sprint - stávající koncentrovaný produkt na sušení karoserie byl rozšířen o verzi s okamžitým použitím.
- Chemotion Interior Dressing - zde proběhla změna ve vůni, konkrétně se změnila na příjemnou vůni čerstvého kokosu.
Zaváděcí sleva a výprodej starých zásob
Na všechny produkty Chemotion s novým designem můžete využít zaváděcí slevu 15% po zadání kódu NEWCHEMOTION a vyzkoušet si všechny aplikované novinky v praxi. Zároveň stále probíhá výprodej starých produktů se slevou 30% a pro členy Ahifi clubu dokonce se 40% slevou.